>ayam goreng tiruan daripada daging tikus

>

tikus yg akan digoreng

disalai dulu

dipotong-potong kecil

diperap dulu

dah digoreng
nampak mcm ayam goreng
daging tikus siap digoreng.
heboh digemparkan dengan telor tiruan.. di dalam negara kita masih belum ada lagi kes atau aduan yang diterima oleh pihak berwajib.

sekarang ni…pun dah ada daging ayam pun dipalsukan, sebenarnya daging tikus..tapi sekali imbas kalau dilihat seolah2 daging ayam…hati-hati jangan tertipu..

berhati-hati seandainya ada yang merancang mahu melawat ke Indonesia dan Vitenam…..
sumber: klik sini

43 Responses to “>ayam goreng tiruan daripada daging tikus”

  1. geli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *penuh emosi.

  2. bluekkk ! sume nak fake .

  3. dah la binantang yang paling geli, dibuat makanan lak.. eeeeyeekkk..nak muntah..

  4. eeiiiiiiiiiiiiiii…hadoiyai, gelilah..

  5. Ishhh.. loya tekak bila pikir..

  6. dah terasa kembang tekak…aduhhhhiii..

  7. sedap tuh.. hahahaha

  8. penah gak dengar daging ayam dalam bakso kat pasar malam guna daging tikus.euuuwww!!

  9. eiyuuu.. mcm2 lak skrg nie. ee~

  10. ish…ish,,..ish….ade2 jew la….pas telur ayam lak,…pasnie apa gi ek…

  11. terbaik dari ladang :))) =,= ta sanggup na tgk ape ntah lagi na makan

  12. salam,.=))ckgu,typo,.Vietnam,.hehe,.sy xsukeeeeeeee tkuihhhh!,..wekkk,.wekkk,.

  13. tikuih??? skang da ada telur dri bahan chemical da..xlame lagik ayam pun kompem ada…tikuih pun leh gak kalo nk.. ehe..

  14. kurang ajor betul sape yang buat mcm ni…bakor bakor je kedai dia….

  15. Adooiii….kembang tekak~!!!huhuhuhu…

  16. Salam kunjungan.. singgahla ke blog saya😉

  17. mcm chiken rice shop pnye ayam. wekkkss!!!!!!!

  18. Ya Allah! Bila tengok ni terasa takut nak makan kat luar. Huhu.

  19. eeeuuuwww…sebijik ayam goreng..hati–hati makan di luar..jgn tertipu ..kang xpasal2 mkn daging mickey mouse ni..hahaha..hareeemmm..

  20. kilur@hayati,tu kena berhati2 jgn samapi terkena..

  21. Fizalinolie,cuma berhati2..setakat ni di malaysia belum ada kes lagi mcm ni..

  22. .sweet-ants,mccm,…jgn tersalah beli..

  23. Ameh Wahab,minta maaaf…minta maaaf..

  24. ikatankasihku,memang kurang ajar…jgn sampai terkena..

  25. Zuwairi Aiman,selalu singgah…

  26. lady dayana,minta maaf..entri yg meloyakan..

  27. mr.winter,minta2 tak tertipu..atau tersalah beli..

  28. ::CIKNUURUL,cik nurul..bukan di negara kita…

  29. dayah SnoW Heuka,minta maaf entri ini meloyakan..

  30. SARAH,pas ni tak tahulah apa lagi…:)

  31. Mya Amira,minta maaf…

  32. Ayie,ishhh…kau ni ayie..haa

  33. roslaini saad,minta maaf kak…

  34. Anitafasha,memamg meloyakan..minta maaf

  35. CintaZulaikha,minta maaf kak..

  36. Anis Adila Aris,minta maaf..atas entri ni..

  37. .syamim,tu la manusia..

  38. nurAMALLINA,hahaha..sori..

  39. Penyair SenjA,entri yg meloyakan..maafkan sr.

  40. sampai satu masa semua manusia tak boleh berfikir mana yang betul mana yang salah.. +_="

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: