>Pasangan berkahwin berbogel untuk jimat kos pakaian

>

MELANIE SCHACHNER (dua dari kanan) dan Rene Schachner (dua dari kiri) bergambar dalam keadaan bogel di Feldkirchen, Austria baru-baru ini

FELDKIRCHEN, Austria – Satu pasangan di sini berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: “Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami.”

Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan.- Agensi

sumber: kosmo 16hb April 2011

32 Responses to “>Pasangan berkahwin berbogel untuk jimat kos pakaian”

  1. gila diorang nih…macam2 hal…

  2. Huhu.. Pelik sungguh manusia ini. kerana nak berjimat sanggup bogelkan diri. Apa kes? Nampaknya mereka telah hilang sifat malu, sebab itu berani bertindak sedemikian rupa. Hai… macam2 lah manusia yer.

  3. pelik2 dgn perangai manusia skrg..betul la dunia dah akhir zaman.

  4. erk.. tak bermoral. =.=

  5. terlampau laa juga kan mcm tue kan..alahai org putih nie..mcam2 jak..

  6. hehehe ! gila ! kalau kat malaysia nih dah kena bOom dahh ! hehehe !

  7. wah…..cantik permandangan hari ni..heeeee…malu!!!

  8. wah~pelik tp benar x.x

  9. errrrrrrkk…disgusting glerrrrr..

  10. Terdesak ke ape sampai camtu sekali. Ntah pape je.

  11. cer cer ser buat kat malaysia….mau terjojol bijik mata semua org…..hishhhh…..

  12. hurrmm..xmalu tol..klu rse xde duit tu xpayah la kawen

  13. ruginye dorang..slain dorang sendiri… org lain dah abis belek dan usha tubuh pasangan masing2.. patutnya susuk tubuh badan tu hak mutlak suami isteri jer.. rugi..rugi..sebab share dgn org ramai… tidak fresh..hahahaha..

  14. entah pape je la orang barat ni..

  15. manusia2 unik… =="

  16. saleha,memang unik…tapi ke tahap tak bermoral….

  17. Yana Rina,sangat memalukan..kalau nak jimat kos pun..jgn sampai berbogel..

  18. Puan Nurul,memang rugi Puan Nurul..tapi budaya dia orang..dah tak kira dah semua tu..tiada istilah rugi..

  19. hanim azhari,hahaha..betul..betul..dah pokai sangat tak yah la kwin…

  20. ikatankasihku,hahaha..kalau buat kat malaysia..sah org kata gila…

  21. Anitafasha,terdesak..nak bergelar suami dan isteri laaa tu…

  22. NuReLLe,sangat memalukan…

  23. syuwai,sangat pelik tapi benar…

  24. ladyzamea,hehe..memang memalukan..

  25. nuzulhawa,memang dah……

  26. MiSzy DiaN,memang mcm2 yg merosakan akhlak..

  27. aQimie Ceplos,sangat tak bermoral….memalukan..!

  28. Eyrique Ettiqaz,memang..dunia akhir zaman penuh dengan hal2 yg tak masuk dek akal..

  29. Fizalinolie,sangat pelik..kerana nak berjimat punya pasal..

  30. ✿❤ IzanCraft ❤✿,memang gila….

  31. terima kasih atas komen2 sahabat di entri ini….

  32. macam ni ke budaya dorg yg kite duk agungkan selama neh…esh esh esh…tgk ape dah jadi…arp2 xderla kt malaysia neh…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: