>[ sedih ] Wanita berstatus Isteri lari ikut Mat Afrika

>

gambar hiasan

JOHOR BAHRU: Bukan sekadar memikat dan melarikan isteri seorang pemandu lori yang hamil tiga bulan, seorang pelajar ‘Awang Hitam’ didakwa berlagak sebagai suami wanita berkenaan sejak setahun lalu dan tinggal sebumbung meski pun mereka berdua tiada sebarang ikatan sah.

Lebih membimbangkan, penuntut Afrika di kolej swasta di Selangor dipercayai bukan Muslim dan sekiranya mereka bersekedudukan ia dikhuatiri menyimpang akidah wanita dan bayi yang dijangka lahir Disember lalu.

Tidak cukup dengan kejayaan melarikan wanita itu, Awang Hitam berkenaan dengan berani menghantar SMS kepada suami wanita itu mengugut mahu mengambil tindakan sekiranya masih mengganggu keluarganya.

Selain itu, Awang Hitam terbabit mendakwa suami wanita itu pernah merogol dan memukul wanita berkenaan, sebelum mengakui wanita itu kini isterinya.

Mangsa, Zakaria Hitam, 35, berkata, dia tidak sangka mahligai dibina sejak enam tahun lalu lenyap selepas isterinya, Jasnianih Japar, 31, berkenalan dengan lelaki Afrika berusia 20-an yang dipercayai menerusi rakan sekerjanya, awal tahun lalu.

“Hampir setiap hari saya melihat isteri berbalas SMS dan berbual di telefon tetapi tidak pernah menyangka ia perkara serius hingga menjadi punca kehancuran rumah tangga saya…

apa hebatnya mat afrika ni..?

22 Responses to “>[ sedih ] Wanita berstatus Isteri lari ikut Mat Afrika”

  1. ades.. macam2x o.0

  2. Nauzubillah. Moga2 kita dijauhkan daripada perkara sebegini. Hurmmm, dasyat jugak penangan mat Afrika tu yer sampai seorang isteri yang masih bersuami ikut melarikan diri bersama Mat Afrika. Hurmmm, apalah… Nak jadi dgn masyarakat kita sekarang yang nampaknya semakin parah sepertinya tiada iman di dada. Adakah sifat malu itu semakin pudar. Ya Allah! =(

  3. Eeeeeeeeeeee…apalah budak tu pon..tak paham betoi la kekadang~~

  4. mat afrika???mcm dah takde lagi mamat kat malaysia ni..mmemalukan…..

  5. hee.. bodoh betul la isteri tu.. ni semua ada agenda la.. nanti jd keldai dadah le.. mana ada istilah rogol dlm hubungan suami isteri..

  6. salam sr, saya da tag awak join kontest ml..join la eh?paksa nihttp://missakalidaf.blogspot.com/2011/04/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html?showComment=1302928882051#c6996082028789975606

  7. aadooyaii..wat malu org johor je la huhu..ade2 je zmn sekarang ni kan

  8. err..mat afrika pun layan ke?ekeke

  9. rosak rumah tangga gara-gara diorang nie.Majlis Tinjauan Mesra PM

  10. zaman dh nak kiamat,.mnsia dh smakin lupe,smua mnju ke lembah dosa,.sme2 kite elakkn bnde cmni jd kt klrge snak saudara kite,.ape2 je la diorg ni,.org tu agknye dh kne pukau,.

  11. ya Allah apelaaar yang istimewa sgt dgn mat afrika tu kami kat uum ramai giler student afrika tp naseb bek xder bdk melayu yg terpikat…mmg aku akui mmg mat afrika neh pndai mengayat sbb kwn pmpn aku penah tunjuk sms mcm mana dorg memikat pehhh ayat…berbunga-bunga….kpd anak2 melayu jgn terpikat atau terpngruh ngn dorg…pembohong sumer tu…kami dah masak ngn prangai dorg neh…studnt melayu kt tmpt kami xlyn pom dorg…

  12. tokwan muda,itulah pasal..tak tahu la nape sampai bini org pun boleh terpikat dengan mat afrika ni..mesti ada yg istimewa yg tak ada kat org2 melayu kita..

  13. **::CIKNUURUL,seandainya kita berpegang pada agama semua benda ni tak berlaku..

  14. Cikgu Den,perlu disalahkan kedua2 belah pihak…sebelah tangan tak berbunyi..

  15. selipar hijau,walaupun nampak lawak..tapi ramai gadis2 melayu kita yg layan…

  16. hanim azhari,memang buat malu org johor saya..tapi entri ni perlu ambil pengajaran kpd semua tak terhad pada org2 johor saja..

  17. cik chinta,hehe..kena tag ke.??..tak pe nanti tengok..

  18. halila Ibrahim,selalunya org yg mcm ni akan menyesal seumur hidup bila meringkuk di dalam jel di luar negara…masa tu..baru tahu langit tinggi atau rendah..

  19. ikatankasihku,sangat memalukan….

  20. CintaZulaikha,entahlah kak…tak faham juga..sampai isteri org pun boleh lari tinggalkan anak dan suami gara2 nak ikut mat afrika ni..

  21. Fizalinolie,moga2 kita dijauhkan semua yg tak baik ni …

  22. syuwai,sangat malang kalau dapat isteri mcm ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: