>[ ngeri ] Nenek 51 tahun parah kena rogol, kemaluan dibakar kerana enggan layan kekasih

>

JAKARTA: Seorang nenek parah selepas dia dirogol dan dibelasah kekasihnya kerana enggan melayan kemahuan seksnya, awal pagi semalam.

Mangsa yang berusia 51 tahun turut mendakwa kemaluannya dibakar lelaki terbabit. Kekasih nenek itu baru berusia 27 tahun.

Media melaporkan, lelaki terbabit pergi ke rumah mangsa di Jatinegara, Jakarta Timur, dalam keadaan mabuk dan minta kemahuan seksnya dilayan.

Kata mangsa, dia enggan melayan kekasihnya kerana ketika itu lelaki terbabit terlalu mabuk serta dalam keadaan marah.

“Dia kemudian menumbuk kepala sehingga saya terjatuh, sebelum ditendang berkali-kali.

Dia memperkosa saya di ruang tamu sebelum mengambil mancis dan membakar alat sulit saya,” katanya. – Detik


p/s..bayangkan nenek berumur 51 tahun ada kekasih 27 tahun…hebat nenek ni..!

40 Responses to “>[ ngeri ] Nenek 51 tahun parah kena rogol, kemaluan dibakar kerana enggan layan kekasih”

  1. Apalah bodoh sgt yang merogol ni, yang kena rogol pun, agak2 lah nak cari kekasih…dunia berputar terbalik ni

  2. nenek makan jamu kot?

  3. apa punya nenek lah mcm niih…xsedar diri dah tua bangka…opss! teremosi sudah….^__^

  4. Kelas gak nenek ni ek…

  5. ish3.. nenek3.. wth

  6. wahahaha..dasyat..dasyat..dasyat..kena bako??

  7. Erk!ngeri nye..huhu..nenek nenek..bukan main lagi nenek ber pak we bagai ye…huhu

  8. SaLaM DeaR…DaH BaCeR KaT MeTRo TaDi… CiaN GiLeR, oK!~ BF uMuR 27 TaHuN DaN MaBuK!!!~ (-_-")

  9. eh3 nenek,,,moga2 lpas nie b'ubah yer nenek..

  10. bleh thn yer jiran seberang sana yer..huhuhhu, apadaaaa…kubur kata mari, rumah kata pegi sudahhh… ;p

  11. tak logik pon ada…27 thn vs 51..apa yg dia nampak tu…mesti nenek tu pakai susuk…buatkan kekasihnya bertambah mabuk!!

  12. Oo.. Memang sungguh mengerikan.. Erkk.. (-_-")

  13. power lah nenek ni . already 51 but ade boyfie 27 . im 18 tp xde boyfriend pun . haha .btw , boyfie dia sangat kejam !

  14. halamek…bodonya mamat tuh..ni musti berkaitan ngn duet nih~~rasanyalah..takkan baik ati na dia nak suka nenek tu kan?? musti ada motif..

  15. halamek…bodonya mamat tuh..ni musti berkaitan ngn duet nih~~rasanyalah..takkan baik ati na dia nak suka nenek tu kan?? musti ada motif..

  16. ngee~~ kekasih gelap nenek tu ye,.huhu,.tp sian la smpai kne bako,.bako la umah kak limah,.ade plak bako nenek tu punyer,.haiss,.ape daa,xde tamadun pnyer org,.huh

  17. nafsu punya pasal..

  18. isyyyy..ape nk jd ni..nenek tu dh tua sgt dah…yg lelaki pun kurang akal sgt2..dunia2..

  19. nenek oh nenek…nak jamu sikit…ngengenge……

  20. nenek ni pun tak sedar diri… padan pun

  21. kejam betol..tapi..hot betol nenek ni pakwe mude.. ;p

  22. kite bakor je nenek dengan pacarnya sekali.. bakar je.. haha

  23. penangan jamu ni…hehehheh

  24. hebat nenek ni tapi sayangnya dpt kekasih panas baran dan pemabuk pulak tu…adeh la…

  25. hihihi….rasanya nenek ni cun lg kot.tgk si marim belina yg plakon tu da la.umor dah baya nenek sy tu.tp cun lg kot..

  26. hancur kemanusiaan

  27. kecian kt nenek 2…*bru je singgah n be ur followers..*be ly followers 2.. at http://aliahzamri.blogspot.comtq.. ^_^

  28. macam2 terjadi kat dunia nie~ nenek pun kena rogol~ haih~

  29. nenek pun x agak2 lak nak carik bf..gugugu

  30. Salam…."nenek tu kata, dia tak layan seks BF dia tu sebab dia mabuk teruk dan dlm keadaan marah"…Maknanya kalau BF dia tak mabuk dan tak marah, memang dia rela la buat seks ngan BF dia…so konklusinya ialah, nasib baik dia kena bakar kat dunia, kalu kat akhirat….

  31. bila nafsu tu di letakkan pada tahap yang paling tinggi maka semuanya hilang dari akal

  32. memang hebat nenek tu,padanla hebat di bakar..bila nafsu mengatasi akal..emm..

  33. 51 tahun tidaklah tua sgt kalau pandai menjaganya tapi dgn 27 tahun yg perangai mcm tu mmglah tak sesuai lansung.utkmu joinhttp://adzriel.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

  34. ouh kejam~!

  35. ouch.parah nye kene bakar

  36. aih.. ape la nenek nih smpai cmtu jdinye..

  37. tu lah nenek.. len kali cari kekasih sebaya.. orang muda nafsu memang kuat.. haha

  38. hahaha.. @cik su life cycle: org muda nafsu kuat?? erm makcik tuh pun pe kurangnye..ade hati nk bkasih lagi.. hohoho

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: