>bukti aku pernah ada di sini…

>



jika nanti aku pergi kerana musim atau cuaca entah angin apa
akan ku selipkan sedikit kenangan sebagai tandamata di hujung utara
pada dermaga dan tebing pantai agar engkau tak susah mencari
dan menjadi bukti aku pernah ada di sini…


21 Responses to “>bukti aku pernah ada di sini…”

  1. blogwalking here ..nice entri !!

  2. blogwalking here ..nice entri !!

  3. as-salam SR..bukti ada di mana tu?di dalam gambar itu?cantik pic tu..

  4. as-salam SR..bukti ada di mana tu?di dalam gambar itu?cantik pic tu..

  5. ye..semua itu…

  6. salam,.ckgu,.=)amboii,menghilang tah kemane,.hehe,.ke line tenet sy yg tenat,.hehe,.so,klu ilang nnti,nme bktinye?,.mne ckgu selitkn ia? nnti boleh sy cri,.hehe,.

  7. salam, banyak btul kata2 bagus kan? cikgu bm ke?

  8. SR,milik siapakah rindu itu

  9. Encik sekamar rindu idola saya di page saye. haha.

  10. Ratip Hatiku tenang lah……..

  11. amboi puitisnye…susah nk paham…;) ni pasal ape ek

  12. mendalam maksudnya tuh.. ^^

  13. salam dik.. rindunya nak baca entry adik SR… hari nie baru sempat jengah, adik SR sihat?

  14. ini bukti ila berada di sini…hehehe

  15. Sekadar mencari bukti tapi sentiasa menantilelah rasanya dibuat begini….

  16. hye..thanks ye folo me..i'm 3406..yeah..follow u back

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: