>Wanita yang seleweng duit Citibank tak pakai baju tahanan kerana buah dadanya besar ..

>

Jakarta – Tidak ada baju tahanan yang sesuai untuk tersangka penyelewengan wang Citibank Malinda Dee. Apakah pihak polis akan membuat baju tahanan khusus untuk Malinda? Dipastikan langkah itu tidak akan dilakukan. Yang jelas, Kabareskrim Komjen Pol Ito Sumardi menegaskan sudah ada baju yang sesuai untuk Malinda.

“Ini begini ya, jadi kelmarin sudah saya tanyakan, dan sudah ada baju yang pas. Pokoknya ukuran besar ,” kata Ito ktika ditanyakan detikcom, Rabu (6/4/2011).

Namun, Ito buru-buru menegaskan, baju itu bukan baju tahanan khusus. Hanya baju biasa saja. “Ya bukan baju khusus, baju yang sesuai,” terangnya.

Ito meminta agar soal baju ini tidak jadi polemik dan diributkan. Pastinya polis tetap fokus pada penyelidikan dan penyiasatan untuk mengungkap kes ini.

Sebelumnya tertuduh Malinda Dee tidak mengenakan baju tahanan ketika hendak menuju Citibank dikritik hebat. Wanita seksi ini malah mengenakan tudung hitam dan baju merah. Benarkah ada keistimewaan? Ito Sumardi sudah membantahnya. Dia menyebut ada alasan khusus kenapa Malida tidak memakai baju tahanan.

“Aduh, engga ada yang sesuai,” kata Ito, dengan gerak tangan menunjuk dada dengan mimik serius ketika ditemui wartawan di Gedung DPR, Senayan, Jakarta, Selasa (5/4).
(ndr/asy)

sumber: borak kosong

35 Responses to “>Wanita yang seleweng duit Citibank tak pakai baju tahanan kerana buah dadanya besar ..”

  1. huh? perlu ke sampai mcm tu sekali???

  2. huhh =,= dahsyat kodd sampai mcm tuhh sx.

  3. fes time penjenayah pompuan dada beso kot .. hohoho

  4. macam macam hal..🙂

  5. macam2 la pulak aih

  6. suruh dia pakai baju kelawar jerlah…(bj tido-corak batik2).compom muat..heeee

  7. hahhahhha..haduhai…

  8. wahahaha.. macam2… rezeki tu.. hehe

  9. wahahaha.. macam2… rezeki tu.. hehe

  10. Great Teacher Gen2Merah,memang mcm2 hal..tapi masalah ni kecik saja..buatlah baju yg besar abis cerita…yg nak heboh2 pasal apa..

  11. CintaZulaikha,pelik betul..hehe

  12. MyZone~theUn4given,nape tuuu.:)

  13. ladyzamea,aaaah..kan dah selesaikan masalah..

  14. whitecappuccino,memang mcm2 hal…

  15. Fikri Rais,memang mcm2 hal..

  16. lady nana,terkejut kan?

  17. Frodo Baggins,hahaha..betul tu frodo

  18. Eien Mohmad,memang dasat…

  19. Nur Ardilla Najwa,mcm2 hal laa pulak..

  20. btol3.. yer besau.. hehe

  21. Erk.. Malulah..😀

  22. boleh plak camtu

  23. SaLaM…PeRGHHH!~ GiLa La… (-_-")

  24. SiS NaD,memang gila….haha

  25. nohoho =),nilah bila tak guna akal yg diberi Tuhan…

  26. Ayie,ya..agak memalukan….taoi benda yg benar2 berlaku..

  27. zacky ~786~,hahahaha….

  28. terima kasih atas komen2 sahabat di entri ini..

  29. ish2; macam ni pun ade

  30. ckguuu,sy belom komen lg,.dh ucap trime ksih,.hehe,..err,memalukan pmpuan ni,.huhu,.

  31. erk ?? sampai camni skali ?? haha nmpk sgt ta de org2 gemok y msk jail kt sne . . sume y kering2 je sbb tu r smpi ta de saiz bj y ssuai . . heheee ngarot !

  32. sendat.. he..he.. depa tu mmg suka publisiti murah. betoila kata khairul atikah, tak dak yg gemuk ke?

  33. whoaaaa bosaaa betul tu sampai tak muat..haha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: