>kunikmati rintik-rintik rindu petang ini..

>

di teras waktu, kunikmati rintik-rintik rindu
kenangan berjatuhan menikam bungkam
mengalir ke parit-parit sepi, menetap ke hilir sunyi
masih ada yang menggenang, doa juga harapan

24 Responses to “>kunikmati rintik-rintik rindu petang ini..”

  1. hujan.. sejuk.. nyaman.. zzzz😉

  2. bila sejuk menyapa,mengantuk pun tiba,letak bantal atas kepala,dan terus terlena…jom join contest genkcorner http://genkcorner.blogspot.com/2011/05/contest-best-candid-picture.html

  3. Rindu pecah berselerakan di waktu kau hempaskan cinta itu.Aku tidak mau lagi mengutip sisa kenangan,Di waktu kau ucapkan selamat tinggal,Aku menjadi debu yang melekat di telapak kaki mu…Biarkan saja rindu itu pecah bertaburan.Berterbangan.Tanpa rindu,aku temui harga diri yang hilang.Nukilan Debumelukut.

  4. SaLaM…Waa!!!~ SaYa SuKa SaNGaT2 NuKiLan KoRaNG SeMua… KReaTiF!~ (^_____^)V

  5. amboi2…semua org dok menyambung baris2 puisi nampak…hebat!!!

  6. orang yang pandai berfalsafah nie orang yang berilmu… =)saya?? saya tau main hujan jer.. hehe

  7. Andainya kenangan itu merobek hati.Usahlah dibiarkan ia berbaki.Lontarkan sahaja ke langit tinggi.

  8. bila dah berumahtangga…hujan adakah rahmat…ehehehh

  9. suka tol baca madah2 cik SR..saya sdri tak pandai nak nulis gaya gini…huhu~~

  10. hujan di sini,tiada rindu di hati,semuanya dh berlalu pergi,aku hepi,.muehehehe,..

  11. 🙂 Keindahan tajuk, best ayat ni.

  12. rintik yang merindu antara dedauan kasih kita..menjadi tanda bahawa hati kita gelora tiada taranya…rindumu selalu..walau dalam diamku..

  13. Tanpa Nama,terima kasih tanpa nama…:))

  14. **::CIKNUURUL,deraian hujan sangat lenakan tido…best lebih2 lagi selepas penat balik mesyuarat…hehe

  15. Farah Nordin,tajuk yang biasa2 saja..:)

  16. CintaZulaikha,saya pun tulis yg biasa2 saja kak..:)

  17. suarasepi,hujan adalah rahmat…kepada kita semua..

  18. shameel Iskandar."Andainya kenangan itu merobek hati.Usahlah dibiarkan ia berbaki.Lontarkan sahaja ke langit tinggi."indahnya kata awak..saya suka..:)

  19. zana,jangan main hujan selalu…nanti demam..:))

  20. ladyzamea,puisi perlu jiwa..untuk mendramakannya…mendramakan rasa dan cinta..

  21. SiS NaD,terima kasih..:))

  22. hani@debumelukut,kak…sangat suka kata2 kak.."Rindu pecah berselerakan di waktu kau hempaskan cinta itu.Aku tidak mau lagi mengutip sisa kenangan,Di waktu kau ucapkan selamat tinggal,Aku menjadi debu yang melekat di telapak kaki mu…Biarkan saja rindu itu pecah bertaburan.Berterbangan.Tanpa rindu,aku temui harga diri yang hilang."

  23. genkconer,sejuk menyapa…lena lah tido..hehe

  24. h4ni3,memang nyaman sekali..:))

Leave a Reply

