>jika ku tahu betapa rindumu..

>

jika ku tahu betapa berharganya waktu….
akan ku buat malam tak saja berlalu..
jika ku tahu betapa rindumu..
pasti ku datang di setiap malam sepi dahulu..
andainya kau dan aku bersatu..
langit bumi pun tak pernah menolak bercumbu..
p/s……rindumu…

30 Responses to “>jika ku tahu betapa rindumu..”

  1. rinduku rindumu bersatudi malam syahdutiada lagi sepi di hatikubila kau ada di sisimenemani saat maniskuduhai sekamar rindu..rindumu..love you

  2. Takde like ke, best lahh🙂

  3. best2…rinduku rindumu juua,.,,ehhe..=p

  4. emmm..malam..ada 1001 cerita.Bagi sang pencinta..Malam begitu panjang rasanya…..

  5. waduh3…terkesima diriku…hahaha

  6. ganas kamu SR… hinggakan langit dan bumi tu asyik bercumbu.

  7. Alhamdulillah..nampak gayanya adinda SR dah bertemu teman sekamar nya …hehehe perkenalkanlah diri jangan buat SR tercari-cari….

  8. rindu rinduan jadi kenang kenangan.. huhu

  9. mmg tengah rindu pada seseorg ni…huhu.rindunye….

  10. lamanya tk singah sini🙂

  11. nice entry..🙂

  12. Sapa suka komen diatas, angkat tangan macam saya.. ^^

  13. suka suka suka sangat~~

  14. layan…jiwang pepagi ni..hikhik

  15. Edy Fee,jiwang sekali sekala tak apa kan..:)

  16. CintaZulaikha,terima kasih…:)))

  17. Ayie,semua komen2 saya suka..tq atas komen awak..

  18. fromjarn,terima kasih…:)

  19. dLa,terima kasih atas ingatan..:)

  20. KuNanGKuNanG,selamat merindu..:)

  21. Fikri Rais,biarlah menjadi kenangan yg indah-indah..:)

  22. Shikin Sayang,hehehe..:)

  23. abu muaz,hehe..tuan..:))..biasa2 je tuan..

  24. KhilafIni,heheh..jangan lah sampai terkesima..:)

  25. ibh,memang terasa sangat panjang rasanya..:)

  26. cikida,hehe..wow…:))

  27. Farah Nordin,tak de…:)

  28. tanpa nama,rindumu dan rinduku menjadi satu..terpatri di dalam kalbu..

  29. alhamdulillah,seorg perindu dh bertemu seorg perindu jauh,.moga berkekalan hndaknye,.hehe,.sy tmpang gmbire,.=)

  30. xterucap dengan kata2…hihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: