>[ gambar ] Pasangan yang bikin panas di jalan raya

>

Bikin panas betul pasangan ini. Orang lain sibuk kerana jalan sesak ,mereka ini pulak sibuk beromen…tak pasal-pasal jalan jadi jem…gara-gara pasangan kekasih ni..





p/s:….jangan ditiru aksi yang tidak senonoh ini..

sumber: borak kosong

55 Responses to “>[ gambar ] Pasangan yang bikin panas di jalan raya”

  1. Doiii ape lah nak jadi manusia zaman sekarang ni . Hurmm.

  2. tak senonoh perangai..ish3..

  3. aduyai…nafsu xdapat dikawal…kat indon kan ni…

  4. kekasih gelap kot…

  5. nasib kat siam, kl kt mesia mau kena baling helmet dh 2 ekor nih

  6. haii,,manusia oh manusia …

  7. haii,,manusia oh manusia …

  8. hentak je kpala dua-dua tu dengan helmettak bermoral langsung

  9. hishhh..gilak ah….lestik ja…haha

  10. xde keje ke.. kene langgar bru tau.

  11. penunggang lain usha pana jep.. hahaha

  12. nikah j.hbih cerite

  13. melampau tol.sangap sangat ke,sampai atas jalan nak cium.

  14. mau yg motor sebelah tu turun bg penampar sekali..

  15. –" ! Minta minta dijauhkan nafsu syaitan. Amin.

  16. aisey men..cam nak minta disepak jek~~

  17. SR. bayangkan kalau diorang pakai helmet. mcm ne nak bercium. hehe

  18. nafsu serakah yg tidak terkawal dek akal fikiran….rosak betul….

  19. setan waktu ni bergendang sakan..

  20. kalau jadi depan saya.. saya langgor je!! haha

  21. isk3…x senonohhhh..hampehh je..buat malu !grrr

  22. glew btl..xsenonoh..hmmm

  23. kang meletop moto tu,bru tau langit tu tggi ke rndh,.huhu,.

  24. erghh .tutup mata ,trus kn prjlnn .hehee🙂

  25. xbetol da…ish3

  26. sakit mental orang tu dah hilang rasa malu ,,agak2 urat malu dah putus kottu sebab jadi gitu huhuu

  27. ahmad,memang laa tu agaknya…urat malu dah putus..:)tq komen

  28. KhilafIni,memang tak betul….

  29. Ain Jia Zainudin,nak tutup mata buat apa..atas jalan raya tuuuuu.

  30. *::CIKNUURUL,betul tu…heheh

  31. Atikah Hashim,tu laaaa….terkejut juga lihat gambar ni..

  32. Tuan Putri,memang tak senonoh…

  33. cikida,memang tak senonoh….

  34. CintaZulaikha,kalau jumpa ngn saya mcm ni..memnag ada yg kena penyepak..

  35. Angah Sepet,dekat Indon..

  36. Farah Nordin,mmang minta dijauh2kan./..

  37. halila Ibrahim,hehehe..ya lah

  38. Rozuan Ismail,memang melampau..

  39. selipar hijau,kalau nikah, memang tak ada buat mcm tu..

  40. Ayie,hehe tu laaa tu….usha jeeee

  41. peep,berani buat mcm tu kan??

  42. ::Mastura Zakaria,memang gila…

  43. ibuintan,kalau berlaku di depan saya ..dah memang kena hentak dah ibuintan…

  44. muhamad hanif,manusia yg jenis x tahu malu..

  45. Fikri Rais,kat indon…..kalau kat malaysia…tak tau laaa

  46. tuan, abu muaz,hehe..kekasih gelap apanya..dah terang benderang tuuuuu:))

  47. Mohd Ridhuan,nafsu kalau tak diurus dengan baik mcm ni laa

  48. miss UnGu,memang tak senonoh….

  49. Wanita Mutalib,ya..dunia akhir zaman mcm ni laa

  50. Izatie,memang memalukan..

  51. terima kasih atas komen2.:)

  52. ape ke hei nye yob "^^ mcm2 lah..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: