>Mungkin Inilah Pengganti Unta padang pasir pada masa hadapan

>

mungkinkah ini kenderaan yang akan menggantikan unta di padang pasir di masa akan datang…?
yalah…nak membeli unta yang betul-betul tak semuanya mampu…ingat semua orang di Asia barat tu kaya2 ke?.. so..dengan daya kreativiti sikit…dah nampak mcm unta kan?
sumber gambar : klik sini
p/s…..“selamat hari ibu……alfatihah buat arwah ibu saya….”

17 Responses to “>Mungkin Inilah Pengganti Unta padang pasir pada masa hadapan”

  1. canggih da manusia sekarang ni. unta pun main kayuh je. haha

  2. creative pak arab nih..🙂

  3. haha..dahsyat betul..bolehlah dari takde kan..

  4. kretif2x<=tp x pandai naik basikal.LOL

  5. terlebih kreatip,.~ al-Fatihah,.ckgu,slalu doakn untuknya ye,smoga doa ckgu smpai pdnya,amin,.~

  6. hahahahahaha..lawak lah..:D

  7. al-fatihah.. semoga roh arwah ibu ditempatkan dalam kalangan orang yg beriman..

  8. Nayang Ahmad,terima kasih…..:)

  9. Amyra,heheh..:) kreatif kan..?

  10. :CIKNUURUL,terima kasih cik nurul..

  11. sitihelminakay,yaaa..:))) hebat..

  12. syuwai,memang kreatipp.:))

  13. nurkass,memang boleh laaa kan..:)

  14. Fikri Rais,sangat kreatif…:)

  15. dayang…,memang kreatif manusia skrg..:)

  16. Alfatihah semoga roh ibu SR di tempatkan bersama orang yang beriman,,basikal cap unta tu ,,tuan basikal tu tak pakai baju tak panas ke hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: