>terima kasih anak murid ku…

>

bila hari guru….aku sangat terharu dapat banyak juga hadiah…termasuk surat-surat, kad ( yang dia orang buat dengan begitu cantik sekali..tak minta, tapi pelajar yang nak bagi…nak buat mcm mana..
kadang-kadang…bila pelajar-pelajar dari ke pra hingga ke tahun 6,
rata-rata semua bagi hadiah…..bila cikgu-cikgu lain mendapat kurang hadiah dan saya “terlebih”.. tu yg terasa segan juga…
biasalah….yang paling banyak pen merah..dan bunga-bunga.. boleh buat stok selama bertahun-tahun…
kad, telefon bimbit pun ada yg bagi…aduh….
aku cuba “lari’ untuk tak nak terima hadiah-hadiah tu…..tapi pelajar2 satu sekolah mencari-cari..
abis macam mana??
apapun terima kasih….pada pelajar-pelajar saya…..saya hanya guru biasa.. sabar mengajar tulis baca..demi memajukan anak bangsa…
p/s…minta2 pelajar saya tak perasan blog saya ni…:))

62 Responses to “>terima kasih anak murid ku…”

  1. cikgu bujang trang trang trang la katakan ..haha..

  2. camat ary guru :)*nk ckp jgk even da lepas 16mei.๐Ÿ™‚

  3. heee mst awk ni cikgu y beshhh !

  4. hahaha, silap2 bole bkak kedai sekali kn cikgu.btw selamat hari guru yaa !

  5. wah..cikgu dapat nset juga? best nye jd ckgu ksayangan ni..hehe๐Ÿ™‚

  6. Kita tak meminta…tapi mereka ingin menzahirkan penghargaan… (>_<)

  7. selamat hari guru untuk akak=)

  8. wahhh!!! handphone pown ade?? bia benaR??? kaya nyer budak kolah cikgu tu y?E??? pape pown.. still nak ucapkan.. selamat hari guru~ **ta terlambat kan?? hehe

  9. assalamualaikum kak…rupanya akak pon cikgu…hmm…mesti cikgu feveret ni sampai byk gile dpt hadiah…tahniah akak!

  10. cikgu ramai peminat.. camtu lah.. hehehe..

  11. wah..untg la..smpi murid cari eh..mmg besar pengorbanan seorang guru..

  12. Selamat Hari Guru.Nampaknya SR ni guru yang popular. Kalu sampai dapat hadiah hp, kira hebat tuuu…

  13. Assalamualaikum,Selamat hari guru๐Ÿ˜‰

  14. ingat dulu kongsi duit nak bagi hadiah kt cikgu pompuan sebab cikgu tu comel dan baik hihihi

  15. assalam…dpt hadiah telefon bimbit dr pelajar…?wah3x!!!sgt best!!!

  16. akhir nye sy bleh masuk dan bg komen dr td error jerk pesal tah hurmm oh sekamar ni cikgu ek..selamat hari guru yer๐Ÿ™‚

  17. org bg..ambik sahaja.hehehe

  18. satu cara dorang nk menghargai dan berterima kasih dekat guru…Selamat Hari Guru !!!๐Ÿ™‚Telordibasuh

  19. salam..mungkin bg guru diorang akan rase teharu..

  20. wahhhhhhh seharusnya CIK Sr rasa terharu…taperlah, tu lah tandanya Cik Sr sgt mementingkan anak2 murid Cik Sr…Selamat ari guru

  21. oooo..rupanya sekamar rindu ni guru ek..selamat hari guru

  22. bestnye jadi guru, tiap2 thn dpt penghargaan….slmt hari guru….

  23. tanda cikgu sgt disayangi…

  24. dihargai..perasaan yang paling menggembirakan..

  25. selamat hari guru!!!sorry lambat wish…

  26. waa,, best jd cikgu kan?? saya teringin nk jd ckgu wlau saya ni tak penyabar mne.. mereka yg b'gelar ckgu sgt2 beruntung walau byk dugaan melanda…. ye la setiap masa m'jadi perhatian,, walau dh pencen org masih pnggil cikgu,, tiap2 tahun diraikan, selalu dpt hadiah,, disayangi murid2 kalo pandai mengambil hati mereka,, ade cuti yg tetap,, gaji lebih tinggi b'banding kerja di sektor kerajaan yg laen,, n mcm2 lg.. paling best jd ckgu,, kita dpt imbas & alami semula kenangan p'sekolahan dlu.. hope saya dpt b'gelar guru andai tak dpt nk capai cita2 saya yg sebenar.. pepon, SELAMAT HARI GURU buat blogger Sekamar Rindu..

  27. wah..cikgu zaman sekarang..nset pn dapat..

  28. mntak2 ank murid ckgu xjmpe blog ckgu ek,..kantoii,sy dh jumpe ni,.hehe,.alhmdlillah,ingtan diorg kt ckgu tu satu kepuasan,bkn hdiah semata2 kn,.sy pon trharu jgk,pdhal bru lg join the club,.hehe,.xtrlmbt nk wish lg,.sbb bru pasan entri nih,.hehe,."selamat hari guru,sy xde hdiah nk bg,.hehe".

  29. hai SR! :)kalu sr nak tau, masa sek rendah memang budak2 bg hadiah, mase sekolah menengah kurang sikitt.. kite pon bg hadiah masa sek rendah je, kalau xbg rasa xsyiok la. hehe mest la bg cikgu yang kite suke.

  30. cik sakdi,betul tu cik sakdi..masa sekolah menengah..dah kurang..apa pun terima kasih pada yg bagi tu..

  31. ::CIKNUURUL::**,heheheh…janganlah jumpa….**terima kasih atas ucapan hari guru…:)

  32. ViSiTMeFaTiN@LOliPOP,:)) terima kasih atas komen anda..:)

  33. Cintamu Senyumanku,sebenarnya menjadi cikgu ni amanah yg cukup besar..namun org lain nampak cikgu mcm byk releks..sebenarnya tak..terima kasih atas ucapan selamat hari guru

  34. ita cutevirus,terima kasih…:))))

  35. hani@debumelukut,betul….kak hani…:) bila dihargai hati jadi gembira kan?

  36. Fitri Senin,cikgu yg biasa2 saja…..

  37. ikatankasihku,syukur alhamdulillah…….

  38. Ila,terima kasih…:)

  39. CintaZulaikha,terima kasih kak…

  40. Amanina Sofea,sungguh rasa terharu…:)

  41. Fikri Rais,saya sangat rasa terharu…:)

  42. sugar2 kapas strawberry,hehe..betul tu…:)

  43. Jiejah Gorjes,dua tiga hari ni blog ada masalah sikit…tu sukar nak masuk tu…

  44. ibu syafiq,walaikummusalam…terima kasih atas komen..:)

  45. ahmad,saya pun masih ingat masa kecik2 dulu bagi hadiah kat kat cikgu,.

  46. anyss,terima kasih…..atas ucapan tu..:)

  47. azieazah,sr cikgu yg biasa2 saja puan azieazah..hhehe

  48. Syafiq Rosli,terima kasih….singgah komen..:)

  49. Faaein Talip Roy,faaein,….takde la ramai mana pun….hehee

  50. nuwairani ismail,pembetulan…:..saya seorang lelaki…jangan guna "kak"….malu saya..

  51. G3-lina,hehehe..:)) terima kasih komen..

  52. Rozuan Ismail,wan…hehe..jangan panggil kak..:))..ishh

  53. Sue's,betul…kita tak minta…:)

  54. ekaa,semua guru di sekolah menjadi kesayangan murid..

  55. muhamad hanif,hahahhahaa….:)))

  56. Khairul Atikah @ Cik Yuki,cikgu biasa2….saja

  57. Tiara,terima kasih…

  58. Eyrique Ettiqazz,:))

  59. terima kasih atas komen2 dan ucapan selamat hari guru yg diucapkan kepada saya….:)

  60. Selamat Hari Guru..

  61. Nur-nba,terima kasih..:)

  62. wah bestnya dpt byk hadiah huhu..sy pun bakal guru jugak..heee๐Ÿ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: