>cuti dah bermula…..selamat pengantin baru kepada yang akan melangsungkan perkahwinan….

>

cuti dah bermula….sekarang tengah bersiap2 untuk pergi ke Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Sembilan, di Dataran Rembau, Negeri Sembilan yg akan dirasmikan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan, malam ini..
pastinya ramai yang akan melangsungkan perkahwinan dalam masa cuti nanti, kepada yg akan melangsungkan perkahwinan tu, selamat pengantin baru diucapkan, moga kekal bahagia hingga ke anak cucu..

11 Responses to “>cuti dah bermula…..selamat pengantin baru kepada yang akan melangsungkan perkahwinan….”

  1. banyak lah orang ajak makan pree nanti,yeayyyy!

  2. as salam..hehe~▂ ▃ ▅ ▆ 100%─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀───██─────██───██▄█▀───██▄█─────██─────██───██▀█▄───██▀█────▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄ masa kenduri kawen, boleh jimatkan makan, memasak kat rumah =)dapat jumpa kenalan2😉 cuma nak tanya.. apa mood sekarmar rindu sekarang ni? sebab? meowww~terima kasih. 😉

  3. bestnya budak2 skolah cuti… [-__-]

  4. hoyehhhh i loike !😀

  5. ah bdak cuti. kte lak masuk sem baru. xleh ikot diorang jalan2. hehe:)

  6. selamat bercuti dik!

  7. Musim kawin,sabtu dan ahad je orang buat kenduri

  8. musim kawin ramai org buat duit.. photographer, mak andam, catering, PA system.. hehe

  9. selamat bercuti..:)

  10. tuan punya blog SR ni bila lagi?

  11. Sekarang ni orang kawin dah tak kira cuti sekolah atau tidak sebab kalau nak tunggu cuti sekolah, semua tarikh dah penuh.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: