>"tulah..jangan bergaduh dengan isteri…."

>

Sepasang suami isteri telah berselisih faham dan tidak bertegur sapa.Pada suatu malam si suami telah menulis nota…“KEJUTKAN SAYA PUKUL 6.30 PAGI” dan meletakkan nota itu di sisi isterinya yang sedang tidur.

Keesokan harinya si suami terjaga daripada tidur dan mendapati jam di dinding telah menunjukkan pukul 8.00 pagi.Didapati di sisinya terdapat satu nota bertulis…“BANG, BANGUN BANG SUDAH PUKUL 6.30 PAGI”

16 Responses to “>"tulah..jangan bergaduh dengan isteri…."”

  1. haha!! lawak je..pdan muka dia..:D

  2. sampai camtu sekali gaduh nya..bole ker kalo kita kata kedua-duanya EGO?tapi comel jugak bila dipikir balik kan..hehe

  3. plawok plawok..

  4. aha..nak wat jugak la nanti..ehe

  5. haha..sejak dua menjak ni ramai blogger keluarkan cerita ni..boleh jadi tips ni..

  6. haha..betul la tu ;-D

  7. hahahah!! itulahh! jangan gaduh dengan isteri.. isterikan jam untuk suami..:)

  8. HAHHAHA,style betul…

  9. ahahahahahhaha adoi2….ringkas tapi lawak abis…..

  10. hahaha..kalau macam tu nak marah pon tak boleh.😛

  11. tpkan skrng ni sek baek ada HP kan leh time jam..jd bini tak kejut pun ley bgn lagi kot…

  12. mmg tak boley blah..kiki

  13. Panas Berapi !! Meletop-Letop… Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!http://sway2u.blogspot.com012-571 2456

  14. isteri die tetap sweet..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: