>Wanita bawa alat sulit perogol ke balai polis

>

DHAKA: Seorang wanita yang bernama Monju Begum, berusia 40 tahun memotong alat sulit seorang lelaki ketika lelaki itu cuba merogolnya dan kemudian membawanya ke balai polis sebagai bahan bukti, kata polis di kawasan terpencil di negara ini, semalam.

wanita ini yang telah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak menjelaskan, lelaki itu yang bernama Mozammed haq Mazi telah menyerangnya. Menurut polis, ibu tiga anak itu diserang ketika sedang tidur di gubuknya di daerah Jhalakathi, kira-kira 200 kilometer di selatan Dhaka pada malam Sabtu lalu. “Ketika suspek cuba memperkosanya, wanita itu memotong alat sulit lelaki itu dengan pisau. Dia kemudian membalut kemaluan lelaki berkenaan dalam plastik politena dan membawanya ke balai polis sebagai bukti jenayah,” kata Ketua Polis Jhalakathi, Abul Khaer. – AFP


14 Responses to “>Wanita bawa alat sulit perogol ke balai polis”

  1. hahaha…berani lagi buat mcm tu…padan muka org tu…

  2. kena selalu bawa pisau ni..

  3. Baru padan muka dia…..

  4. memang power lah! pengsan~

  5. sgt berani 0_0.. x kena tangkap ke pempuan nie sbb smpai mencederakan mamat tu?

  6. hah… beraninya.. memang padan la muka perogol tue.. kalau la kat Malaysia ni ada yg berani cam tu ..

  7. bahaya tu…………..

  8. mak ai…. dasatnya… huk2.

  9. dia tidur letak pisau bawah bantal ke?

  10. eloklah dipotong sbb dah terang2 menyusahkan orang lain…

  11. atoii…ade jugak ke cemnihhh~

  12. padan muka perogol tu…pasni dah xley nak buat jahat lagi dah..sbb dah xde alat sulit dia…kikikiki

  13. hahaha..pengajaran bg perogol2 kt luar sn 2..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: