>Ibu menangis lihat anak rogol kekasih depan ibu

>

KUALA LUMPUR: Luluh hati seorang ibu apabila terpaksa menyaksikan kerakusan anak lelakinya berusia awal 20-an merogol teman wanita di rumah mereka di Wangsa Maju, di sini, kelmarin.

Lebih menyedihkan apabila usaha ibu tunggal berusia 40-an itu supaya anaknya menghentikan perbuatan terkutuk terbabit tidak diendahkan walaupun berulang kali dia merayu sambil menangis.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam, lelaki terbabit dipercayai di bawah pengaruh dadah kerana langsung tidak mempedulikan ibunya sebaliknya lebih rakus dengan menodai kekasihnya yang menjerit meminta bantuan.

Sumber polis berkata, sebelum kejadian mangsa berusia 20-an dipelawa suspek yang dikenalinya sejak empat bulan lalu ke rumahnya dengan alasan mahu memperkenalkan gadis itu kepada ibunya.

“Sebaik sampai di rumah, mangsa diperkenalkan kepada ibu suspek sebelum si ibu pergi ke dapur untuk menyediakan minuman.

p/s….sangat menyedihkan..

23 Responses to “>Ibu menangis lihat anak rogol kekasih depan ibu”

  1. kuang ajau ja laki ni….

  2. melampau giler…..

  3. memang sedih.hancur hati ibu melihat perlakuan anak diaxtaw nak kata dah, ape nak jadi ngan dunia skrg ni.

  4. camni pun ada?macam2 dah berlaku skrg ni…

  5. masyaAllah…minta dijauhkan daripada hal macam ni..teruk sungguh manusia zaman sekarang ni!

  6. masyaALLAH..apew nk jd laa dunie sekrang nie..byk2 laa kite berdoa agar diri kite sentiase terjge..amin~~

  7. bila nafsu menguasai diri…

  8. teruknya huhuhu

  9. teruknya huhuhu

  10. Tu dah kira macam bukan manusia dah sebab takde hati dan perasaan.Tulah, ambik dadah lagi.Yg kekasih dia tu gi percaya ikut balik rumah buat apa?

  11. kesian mak dia. malangnya sigadis

  12. salam..ksian ibu dgn aweknya tu..

  13. omg.. kenapa manusia semakin kejam?? takutnya!!😦

  14. kesian ibu dia.. mesti kecewa..😦

  15. ish3..ank zaman skang mmg dah x takut parent..akibat pegaruh dadah camni la jadi nyer

  16. Aduhai…apa sudah jadi zaman sekrang.Depan ibu buat begitu.. .

  17. mesti sedih gila hati ibu tu =(

  18. ee.. mintak tuhan balas!

  19. jgn terlibat dgn cinta penagih dadah

  20. kuang ajo btl laki 2…

  21. itu lah jadinya bila hidup dengan dadah..tak tau utk berfikiran waras.

  22. Kalau masih rebung boleh di lentur lentur…dah jadi buluh nangis air mata darah pun dah tak guna dah..

  23. masyallah,.sian mak tu,.eeiishh,lenkali "kawan" lg ngn dadah,.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: