>Bahaya kalau gadis pakai skrit pendek naik bas atau LRT….

>

moralnya…: tutuplah aurat selengkapnya… jangan menjadi mangsa lelaki-lelaki yang hidup belang..mcm dalam gambar di atas..
p/s:……..

25 Responses to “>Bahaya kalau gadis pakai skrit pendek naik bas atau LRT….”

  1. check underwear color pe..???OMG..pervert

  2. lelaki skrg mmg pandai ambil peluang ni..pd pompuan2 kat luar tu agak2la berpakaian pun..

  3. skrg ni macam2 jenis manusia ada, so kite semua kene berhati2..

  4. puncanya…kurang didikan agama.pempuan tu tak tutup aurat.laki tu memang tak berakhlak..dua dua pun sama..

  5. btol ckap kamu tu..kne tutup aurat dengan baik supye orng tidak mudh mengmbil kesemptn terhdap diri kita

  6. Lelaki tu pun memang tak de keje ke?? Can ner kalau mak atau adik die yg kene.

  7. nak buat mcm mane dah org yg pakai skirt pendek tu suke sgt org buat mcm tu agaknye…yg lelakinye pun same jugak…pantang ade peluang…

  8. jenis ni pon ada ye.ish ish

  9. mule2 ingatkan dye nk cucok gune pisau ke ape..rupenye dok snap gambo!! hahaha…kuajaqqqqq!!! pdn la muke gurl 2..pkai la skirt pendek2 lg….huhuhu

  10. Kantoi muka sudaa.haha.

  11. padan muka perempuan tu… lelaki tu pulak lagi tak bermoral

  12. huhuuuu…aweks melayu pakai skirt mmg ptt kene skodeng..hehehee opppsss…

  13. memang cari nahas lah tu

  14. dia yg cari pasal le tu.. mmg le bahaya

  15. dalam hal ni dua-dua salah..haha

  16. uishhh..macam2…moral of the story..pakailah sopan😉

  17. ish ish…org yg tangkapkn gmbr ni pun tak menghalang lelaki itu…

  18. eh,gmbr ni bkn dr SR kn,huhu,..nmpak sgt laki miang,gatal!.bncinye tgk mke diee,..

  19. sempat lagi lelaki tu kan =,=

  20. macam tu pun boleh ka?

  21. isk.teruknye😦

  22. dia dah memang suka org tengok…kalau tak, takkan dia pakai yg singkat gitu..

  23. aiyok… nak salahkan sape tu,

  24. Syok sekejap jek nak buat ape..Lu orang ade otak lu orang pikir la..!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: