>Lelaki GATAL dipenjara kerana masukkkan tangan kedalam skrit pelancung

>

TRIBUNNEWS.COM – Ini bukan kejadian pertama kali seorang pembantu kedai di Singapura melakukannya, Pertama kali dia melakukan terhadap seorang pelancung Britain berumur 26 tahun ketika berada di The Central, pada 15 Januari.

Kurang dari sebulan, lelaki nakal bernama Jorge Ngoo Chang Chong (22) kembali mengulangi perbuatannya. Kali ini, ia melakukan hal itu kepada pelancung dari Kanada berusia 31 tahun ketika sedang menuju ke teksi di George Stree pada pukul 2 petang. Chong, meraba punggung si perempuan sebelum memasukkan tangannya ke dalam skrit si perempuan.

Atas dua kejadian ini dan dia juga sempat melakukan pelecehan seksual terhadap seorang pembantu pada tahun lalu, Ngoo dijatuhi hukuman penjara sembilan bulan oleh pengadilan d di Singapura, Jumaat (10/6/2011).

Dalam sidang itu terungkap bahawa teksi tiba pada waktunya dan si perempuan Kanada ini berhasil lari dari aksi nakal Chong.

Hal siasatan menyebutkan jika Ngoo melakukan hal yang sama terhadap seorang pembantu berasal Indonesia berumur 23 tahun di sebuah tangga di apartment di Tanjong Pagar. Hasil laporan pskiatrik menyebutkan jika si terdakwa masih muda dan tidak ada gangguan jiwa.

2 Responses to “>Lelaki GATAL dipenjara kerana masukkkan tangan kedalam skrit pelancung”

  1. pengaruh tgk cite lucah la ni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: