>adakah ini takdir aku..?

>

bercerita pasal jodoh.. terasa mahu kahwin saja…
tapi bukan semudah spt yang ditulis..tulis senang saja..
terlalu banyak rintangan dan dugaan di hadapan…
terlalu sukar..memang sukar..
melihat kawan2 yg dah kwin..terasa cemburu….
kpd kawan2 aku hanya mempu mendoakan kebahagiaan kalian..
bahagia hingga ke akhir hayat…
merenung semua ini…adakah ini takdir aku..?

11 Responses to “>adakah ini takdir aku..?”

  1. Jgn risau akan jodoh mu.. Kerana ia sudah tertulis di Luh Mahfuz sana.. Yakin dan percaya lah pada Dia, sesungguhnya Dia telah mengaturkan yg terbaik kpd setiap HambaNya…๐Ÿ™‚

  2. Sekamar Rindu:*Ada kawan saya cakap,"Aku jeles tengok kau, da bahagia sekarang, da kawin…Aku ni pakwe pun xde lagi..*Saya Jawab:"Bila kita bercinta, mak suruh cepat-cepat tunang, "Bila kita da tunang orang suruh cepat-cepat kawin, nak makan nasi minyak.."Bila kita dah kawin, orang kata, Bila nak ada baby..??*berkali-kali saya bagitau kawan saya, tapi dia masih tak faham,yang dia nak bahagia saja, dia tak faham, kehidupan ni ada pahit dan manisnya..Bukan madu sahaja…Kadang-kadang, orang lain suka tengok kita bahagia,kadang-kadang, orang tak faham,Allah yang mengatur segalanya..Kadang-kadang orang tak faham perihal rezki dari allah,Inilah kehidupan Sekamar Rindu,kita kena tempuh segalanya…

  3. Terima kasih atas doamu… Saya turut mendokan agar dipertemukan pasangan dan kebahagiaan hingga ke syurga

  4. jangan cakap gitu. ada la datang nanti. sabar ye.

  5. jangan cakap gitu. ada la datang nanti. sabar ye.

  6. jangan cakap gitu. ada la datang nanti. sabar ye.

  7. insyaallah satu hari nanti pasti ada..kadang-kadang kita diduga dahulu sebelum Allah beri kita sesuatu..semoga ada bahagia untuk kamu nanti..

  8. Salam sekamar rindu. Lama tak jenguk sini๐Ÿ™‚.Sabar, kalau sampai jodoh, takde apa yang dapat halang ^^

  9. nice blog… try view my blog… (^_^)

  10. cikgu,sy prnh jgk trfkir cmtu,.tp ade bnyk lg amal yg prlu sy buat sblm nk pikul tggungjwb yg amat2 besar tu,.smoga dipertemukn jdoh dgn org yg selayaknya,amin,.doa untuk sy jgk,.hehe,.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: