>[ gambar ] Lelaki Dirotan 100 kali kerana melakukan zina di UAE

>

Seorang pembantu rumah berasal dari Filipina dan kekasihnya, warga negara Bangladesh, menerima hukuman rotan 100 kali kerana di tangkap berhubungan seksual di luar nikah. Wanita itu juga akan dihantar keluar dari UAE. Pengadilan Syariah, Sharjah merotan wanita Filipina tersebut 100 kali dan dipulangkan ke negaranya. Sementara, pemuda Bangladesh yang menjadi kekasihnya dirotan dan dipenjara satu tahun dengan tuduhan memasuki tempat tinggal majikan kekasihnya tanpa izin.

Semua pekerja asing di UAE dan hampir di semua negara teluk harus mempunyai penaja jika ingin bekerja di sana. Dalam beberapa kes para majikan memegang pasport pekerja dan boleh menolak jika pekerjanya ingin pindah atau berganti pekerjaan. Dalam kes ini, majikan pekerja asal Filipina tersebut melihat kekasihnya meninggalkan rumah dan melaporkannya ke polii. Majikan wanita tidak memberikan izin kepada pemuda Bangladesh itu memasuki rumahnya. Keduanya mengaku telah berhubungan seksual.

Seperti diketahui di UAE diberlakukan hukum syariah yang ketat bagi pelaku perzinaan bila muslim akan dirotan, dan bila pelakunya bukan muslim akan dihukum kurungan penjara serta dihantar pulang bila pelakunya orang asing.

14 Responses to “>[ gambar ] Lelaki Dirotan 100 kali kerana melakukan zina di UAE”

  1. bagus.hukuman secara islam adalah jalan terbaik.

  2. perghh mesti sakit tu…UAE tu ape??

  3. salam,t sbb bgtaw jawapan..hehe

  4. kalaulah hukuman tu dijalankan disini sedikit sebanyak menyedarkan mereka yg sewaktu dengannya…

  5. hukum Allah itu yg terbaik..Dia Maha tahu apa yg terbaik untuk manusia🙂

  6. Ramai orang yang takut bila tengok disebabkan mereka selalu melakukan kesalahan yang serupa…Lepak sambil bersantai di NazZue.com

  7. Teringat dalam Akhbar hari ni tentang ayah dan anak bersekedudukan sehingga mendapat anak/adik? dan anak/cucu.

  8. cinderella..UAE tu united Arab Emirates lah

  9. mudah2an jadi pengajaran buat semua

  10. mudah2an jadi pengajaran buat semua

  11. rase mcm kulit disiat-siat..ish..mitak dijauhkan dr segala kencah maksiat. amin.

  12. hukum Allah je penyelesaiannya,..UAE tu United Arab Emirates,..mse bljr dlu,slalu sgt "singgah" sni,.hehe,.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: