>[ gambar ] Asyik BERCUMBUAN Di Sebalik RUSUHAN Dan GAS PEMEDIH MATA

>

Ditengah kekecohan di tengah bandar setelah penyokong Vancouver Canucks membuat rusuhan setelah pasukannya gagal memenangi Piala Stanley. Banyak kejadian kebakaran, rompakan dan pergaduhan berlaku sepanjang rusuhan Vancouver 2011. Pastinya pelbagai reaksi berbeza dapat dilihat setelah keghairahan diluahkan di jalanan.

Pada masa yang sama juga, ada pula sepasang kekasih asyik bercumbuan di jalanan. Tetapi ia tidak akan bertahan lama.

Apabila sebuah foto unik pasangan kekasih ini bermesra dan bercumbu disebalik tembakan gas pemedih mata yang ditembak pihak polis pada pagi Khamis lalu, sudah pasti ia menjadi perlumbaan kepada pihak media untuk mendapatkan berita tentangnya.

Dan yang pastinya, akan ada seribu pertanyaan ditimbulkan media. Siapakah mereka? Apakah yang mereka fikirkan? Dan siapa yang dapat mengesan mereka terlebih dahulu?

“Kami sedang mencari pasangan bercium di dalam foto ini,” menurut tweeted CBC News pada pukul 10.00 pagi Khamis. “Anda kenal mereka?”

Permulaan yang baik. Lagipun, Twitter seperti kebiasaannya dapat mendapatkan imej tersebut dengan cepat.

Nampaknya manusia pertama yang mengesan foto unik ini ialah Gerrard Trojillo (gt23GOTHUNDER) yang menulis di dalam Tweet, “Kelakar, pasangan ini bercium semasa rusuhan canuck” pada kira-kira jam 10.00 pagi Khamis lalu
p/s: bila dah nafsu tak dapat dibendung….mcm nilah jadinya..

11 Responses to “>[ gambar ] Asyik BERCUMBUAN Di Sebalik RUSUHAN Dan GAS PEMEDIH MATA”

  1. Kemaruk giler tuuuh … Thehehehe

  2. hai,kat tempat dan masa kecoh2 pun boleh buatkan..memang dah kemaruk sgtlah tu

  3. lah… dah tak tahanlah tu…

  4. dorg saje nk amik perhatian media tu…sbb tu buat cmtu…

  5. haha! xde moral betul lah..

  6. walawehhhh…cari biliklaaaaa

  7. penjelasan dri pihak yg mreka:: si prmpuan terjatuh dan si lelaki cuba menenangkan dia….tidak lama lepas gmbar di ambil si lelaki turut tercedera dalam rusuhan itu..

  8. haha. cari publicity la tu..teruknya smpai cmtu..

  9. negara asing, macam macam bole jadi kn.

  10. mcm2..plik2 je!🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: