>Inilah cara paling brutal untuk bakar roti..pasti gempak..

>




kadang2 kita kesuntukan masa untuk bakar roti… biasalah..sekarang ni semuanya kena cepat belaka…
Inilah satu cara yg paling brutal untuk bakar roti dengan cepat..tapi hati-hati jangan sampai rentung lak roti tu…
ada sape yang nak cuba..? boleh cuba…..

20 Responses to “>Inilah cara paling brutal untuk bakar roti..pasti gempak..”

  1. goreng telur pun boleh la..cube la try..:)

  2. roti tak pnh buat. tapi dekat hostel dulu slalu buat dgn milo. nanti jadi mcm coklat. hahaha:D

  3. drpada bakar roti cara camni, bek takyah bakar roti je..kan roti tu leh di makan tanpa di bakar…lorrrr…huhuhujom terjah…SABAR MENCAPAI IMPIANMINTA DERMA KE MINTA SEDEKAH

  4. cool!! nak cube lah! kat umah sewe xade pembakar roti🙂

  5. tidak pernah cuba begitu lg sebb mase sentiase cukup untuk bkr roti..hoho

  6. haha..lama2 jahanam iron tu..

  7. cara terbaik la ni , haha🙂

  8. ni cara hostel ni.kitorang dulu kat hostel macam macam boleh buat dengan iron.paling bes kitorang buat roti bakar dgn cheese lg. nyum2. =)

  9. terbaekk,..tp bkn ke lg lmbt nk buat bnde nih,.hehe,..

  10. hahha.. tak terfikir la sebelum ni…

  11. selalunya bdk asrama yg buat mcm ni…guna otak sepenuhnya…

  12. letak milo 3 in 1 dlm roti fuuuhh cnfirm lg sedap..hehe

  13. hahahha.cool gler.tak terbakar ke kertas tu?

  14. huhu,, teringat zaman sekolah.. kreative tahap professor.. semua bende nak masak atas iron… kalau nasi pun bleh masak atas iron.. sure ad buat… dpt save budget..😛

  15. telur mata kerbau pun boleh tau..kita pun pernah nakal dan pernah duk asrama jugak.

  16. he he he…kena guna iron yg khas untuk bakar roti aje ye

  17. wah, style gk an. nk wat la. haha

  18. panjang akal mereka..

  19. wau!! bole cuba nie nati kat ostel..da xyah susah2 bwk masuk toaster secara haram da lepas nie =D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: