>cerita pasal ayah

>

petang ini…tiba-tiba ayah mengadu pening kepala…
sejak ayah hidap stroke…atau angin ahmar
semua rutin ku dah berubah…
rutin yg tak pernah tinggal ialah skrg dah jadi tukang urut ayah.
dalam semimggu 4 kali urut ayah…nak harapkan pada siapa., kalau
bukan pada anak dia..bukan?…tulah rutin saya..
segala urusan perubatan ayah menjadi tanggungjwab ku..
balik sekolah, kalau tidak ada apa2 urusan rasmi
pasti dok luangkan masa dengan ayah..kami borak apa saja..
satu moment yg cukup menggembirakan tatkala lihat ayah tersenyum

23 Responses to “>cerita pasal ayah”

  1. moga ayah awak sihat selalu..dari insan yang menyintaimu..

  2. rasa tersentuh baca entri ni.. tak tau nape..rindunya kat ayah n emak… =(

  3. dari jauh ku mendoakanjga diri jgn sampai awk pun demam..

  4. salam ckgu,.jaga ayh elok2,..dn jge kshtan dri sndri jgk,.smoga semuenya baik2 dn shat2 je k,.:)

  5. sangat kagum dengan semangat cikgu.moga hidup cikgu akan sentiasa dilimpahi rahmatNya

  6. btol2..kalo tak harapkan anak sape lg kn??

  7. (T_T)tumpang sedih…insya Allah, besar ganjaran Allah utk saudara… amiinn ya Rabb!!

  8. semoga Allah memberkati hidupmu kerana menjaga ayah dengan baik, dik🙂

  9. syabas SR… berkhidmatlah selagi diberi peluang, besar ganjarannya tu

  10. jagalah ayah sebaik mungkin…hidup dalam bahagia dan gembira kita bersama….love you

  11. moga ayah awak sembuh dan sihat.. amin yrba..

  12. berbaktilah kepada org tua selagi sempat.saya doakan awak dan ayah awak di bawah lembayung Ya Rabb sentiasa^^*membalas kunjungan. follow awak juge =)

  13. beruntug dpt yg ank baik smoga ayah awk sihat dam sembuh mcm dulu🙂

  14. saya kehilangan ayh 9 thun lepas.dan ayah adlah lelaki yang terbaik yang pernah saya kenal.dan hari-hari saya dipenuhi dengan rasa kerinduan terhadap ayah

  15. moga ayah cik SR sehat sentiasa

  16. masa untuk membalas budi ayah pula kan🙂

  17. smoga tabah hadapi semuanye..🙂

  18. ayah & ibu, budi mereka tidak terbalas….

  19. dne follow..dtg2 la selalu..hihi😉

  20. semoge ayah cpt shttqvm sbb follow blog sy yg x seberapa..akan update pict bukak booth kt Bangkok pulak k😉

  21. salamtelah lama saya tidak singgah di blog ini..lebih kurang 5 bulan…akhirnya malam ni hati sy tergerak hati utk singgah disini…rupanya awak tengah bergembira…semoga awak gembira dengan sidia dan ayah awak.semoga ayah awak cepat sembuh,amin…maaf atas segala kesalahan saya jika sy pernah berbuat salah pada awak.

  22. moga ayah awak cepat sihat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: