>Pelajar Tingkatan. 1 liwat murid prasekolah

>

KANGAR – Seorang pelajar tingkatan satu ditahan polis kerana disyaki meliwat seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun di sebuah pondok kosong di belakang rumah suspek di Kampung Bakong, Jejawi, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perlis, Supt Mohd Nashir Ya.

Beliau berkata, suspek yang merupakan pelajar sebuah sekolah menengah di Arau ditahan malam tadi selepas ibu kanak-kanak itu membuat laporan di Balai Polis Arau pada kira-kira 6.25 petang semalam.

Ibu kanak-kanak itu yang berumur 28 tahun dan yang bekerja sebagai tukang cuci membuat laporan itu selepas anaknya menceritakan kejadian itu dengan mengatakan bahawa suspek yang di panggil ”abang” melakukan perkara tidak senonoh terhadapnya, katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini hari ini. – Bernama

sumber: kosmo

10 Responses to “>Pelajar Tingkatan. 1 liwat murid prasekolah”

  1. salah asuhan atau pengaruh…siapa patut ambil tanggungjawab

  2. pengaruh/pendedahan yang tak dikawal.Penggunaan internet khususnya.. perlu dipantau..Pekerja KFC Pengotor

  3. kesian budak prasekolah tu..mesty dye trauma giler

  4. zaman sekarang ni budak budak lagi dah pandai buat benda tak senonoh. semakin banyak pengaruh tv dan internet.

  5. aaaaaiyak. apa nak jadi la ngan budak2 zaman sekarang. ni mungkin sebab byk terdedah dngn benda2 negatif.

  6. terlebih tgk tv nih…

  7. hi. singgah n follow blog awak ya..(:

  8. masyallah…. apa nak jadi budak2 zman skrang nie… kecik2 pon dah pandai liwat…( jom lawat )

  9. tingktn 1 dh mcm2,.

  10. dunia,…….dunia,…..muda2 begini pun sdh terlibat dgn kerosakan akhlak, apa nak jadi !!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: