>Mari Berkenalan Dengan Follower Saya Yang Ke 4000

>

“its NOT about caring what other PEOPLE think:

its about LEARNING to LOVE what you have.”

pada 14hb Julai 2011 yang lalu, blog saya dah mencecah ke 4000 follower, dan inilah dia follower yang ke 4000 blog sekamar rindu.
Nama blog dia ialah : OHH AMAL atau http://amalsecret21.blogspot.com
Seorang gadis yang study di UiTM Melaka dalam jurusan Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan (Kepujian) yang berusia 20 tahun, dari Melaka, daerah mana di Melaka, tidak pula dinyatakan di dalam blognya.. Saya mendoakan agar beliau berjaya dalam pengajian beliau…

serba sedikit mengenai follower saya ini ialah..
lebih suka menulis daripada berkate2. yep! sy ohh amal. 2o tahun setengah. juga seorang “psycho stalker”. beware! HAHA. idolovemylife.” [ dipetik dari blognya ]


Kepada sahabat-sahabat saya, bolehlah singgah dan follow sama blog OHH AMAL ini….biarlah kita sama-sama meriahkan dunia siber ini…


p/s…terima kasih pada semua sahabat-sahabat saya..

6 Responses to “>Mari Berkenalan Dengan Follower Saya Yang Ke 4000”

  1. Wow… ramainya SR… dah 4000 tu kalau kakak dah tak terjejak bila ramai sangat:)

  2. salam…kakzakie,alhamdulillah…

  3. wow!.. makin popular sekamar rindu… =]

  4. tahniah…dah makin ramai🙂

  5. alamak .. lpas ni x muat sekamar la.. kene tambah kamar sbb dah ramai sangat dah yg 'dirindu'.. 4000 lebeh tuuu..

  6. segannye rase, terharu jugak. terime kasih SR. :))

Leave a Reply

