sakit pinggang……

jumaat lepas, semasa bermain bola sepak dengan pelajar2 saya ( masa PJK), entah mcm mana, time nak menyepak bola.. licin dan terjatuh terduduk di tengah padang..dengan kuat..aduiii…[ budak2 bukan nak tolong…angkat cikgu..malah, digelaknya…ishhh…]
dan sekarang dah mulai sakit-sakit di bahagian pinggang dan pinggul ni….mcm mana nak buat ni.?
skrg nak bangun terasa sakit..

11 Responses to “sakit pinggang……”

  1. pg la x ray mae tau kot2 retak tulang ker..

  2. EE,terima kasih..atas saranan tu..

  3. biasa la tu sakit terjatuh.nanti ok la tu.

  4. mkn ubat skt pinggang :)excellence!

  5. hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock,dah makan ubat…

  6. Rin_Aff,tak mudah nak cari tukang urut ni..

  7. storyfromme,insyallah…tak apa2 tu kan..

  8. tampal koyop then jgn lupa g check…muga cpt sembuh

  9. OKED chokelat,terima kasih..:)

  10. eloklah .awk saket pinggang .sy saket bahu .injurt je keje masa assignment melambak ni .sbagai pelajar yang ber-DEDIKASI dan prihatin ,saya menasihati cikgu supaya jangan buat keje berat2 .^________________^(sy rasa masa sy post ni ,cikgu da ta saket pinggang un .kankankan ?uhukssss .biasalaaa ..last minutes reader :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: