Norman Hakim Duda Bertuah…

Norman Hakim dan Memey yang akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi


PENAJA…Norman Hakim dan Memey bersama antara penaja Lee Lee (dua dari kiri), Dr Jimmy dan Winnie.
kalau ditanya siapa bakal pengantin yang paling bertuah, mesti ada yang akan menyebut “siapa lagi..kalau bukan Norman Hakim dan tunangnya, Memey yang akan berkahwin dalam tempoh 2 bulan nanti…
apa tak nya..perkahwinannya ditaja semuanya..dikhabarkan sejumlah RM12j penaja keseluruhan mereka berdua. Bukan senang nak dapat penaja seperti Rafflesia menaja tu..
apapun semoga berbahagialah hingga ke akhir hayat saya ucapkan pada Norman dan bakal isterinya Memey…..

10 Responses to “Norman Hakim Duda Bertuah…”

  1. ntah la…momoy kurang berminat bab2 cerita artis nih

  2. sume ditaja kot..peh

  3. Tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siape yg tahu.

  4. harap2 ler x berulang lagi kes dulu…

  5. membina bahagia dr kesengsaraan orang lain…hmmm…Jangan bercerai jgak suda la…Semoga berbahagia la dorang ni…

  6. apsal la nk taja2 org yg kena cekup khalwat nih?? haha…tp cine..ape dorang ksh ye x..lntak la..janji depa bahagia…jgn di pertghn jln jew mcm ngan abby dlu…huhuhu…

  7. alaa…mla2 xngaku bercinta…sekarg tutup sendri la muka tu…

  8. bertuah la sgt an…..sefamily same je dorang nieh….

  9. bertuah badan memey…hu3

  10. mmg sgt2 bertuah diorg nie……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: