akhirnya terjawab sudah, Malaysia tewas ditangan Singapura malam ini..

detik2 jaringan Safee Sali malam ni


akhirnya persoalan lebih 27 juta rakyat Malaysia
terjawab sudah….
singa berjaya membaham Harimau malam ni…(agg 6-4)
apa yang nak dikatakan lagi..?..

10 Responses to “akhirnya terjawab sudah, Malaysia tewas ditangan Singapura malam ini..”

  1. sobs~ kalahhhhhhh😥

  2. apa2 pun syabas harimau malaya…kerana keberanian nyer……

  3. still proud with them…btw,already follow ur blog n thanks coz follow mine…..=)

  4. kalah, pasti ada hikmah. kegagalan hari bakal menjamin kejayaan esok sebab tak semua orang akan terus berada di puncak, =)

  5. Okla tuh Malaysia kalah setakat tertinggal dua mata jer..singa menang pun kerana ada 4 pendatang tanpa izin yang singaja diizikan tu. Klau tak comfirm hampeh gak, team dia orang bukan kuat sangat pun…Apapun Harimau Malaya wa cayalah sama u all…

  6. its ok.bola tu belum menjadi rezeki kita.may b next time.insyallah =)

  7. singgah sini..salam perkenalan… huhu

  8. takpelah,takde rezeki…

  9. sdihh kan…:( harap timbal balik aggregat kte mnang..ny ta..ape2 pun bangga what sbb mlysia is truly mlysian tpi singapore sume na import..hi3~ mlysia gak hbadd… !!

  10. arrayah.info – Kebencian Kaum Kafir Terhadap Islam Hingga Ke Padang Bola

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: