Inilah Jawapan Matematik Yang Tak Pernah Terfikir Dek Akal..

Soalan ini adalah soalan kertas matematik di Vietnam bagi pelajar berumur di antara 15 – 16 tahun. Lakaran ini menjadi jawapan kepada soalan tersebut.

Apakah yang ada dalam pemikiran remaja pada hari ini. Adakah ini gara-gara media yang telah mempengaruhi pemikiran remaja hari ini yang selalu terbayangkan ‘perempuan’?

8 Responses to “Inilah Jawapan Matematik Yang Tak Pernah Terfikir Dek Akal..”

  1. terlebih imaginasi budak nie…haisshh…. rosak2…

  2. huh? tinggi melampau imaginasi -.-

  3. pernah nampak gambar ni. macam2. mungkin susah sgt mau jawab soalan, jadi menumpahkan bakat d kertas soalan lah jawabnya🙂

  4. konpem failed kalau jwb cam tu..hehe

  5. fuh!!cikgu SR, klu ada anak murid yang jawab mcm nie apa tindakan cikgu?

  6. amboi..uniknye pemikirn die dlm selesaikn soalan math😛

  7. mmg kreatif….sian cikgu math dia dpt student mcm ni…ha3..

  8. adoyaiii…macam2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: