Inilah Lembu yang bertuah: Tinggal Serumah Dengan Tuannya…

sarapan bersama
kegemarannya menonton tv
bersantai bersama2 tuannya.
Inilah lembu yang paling bertuah di dunia. Bertuah kerana apa? Yesssss…tengoklah gambar2 tu…tak lain tak bukan ..lembu ni bertuah kerana dapat tinggal sebumbung dengan tuannya.. siap ada ada bilik sendiri..siap katil lagi..
masa sarapan pun sama..sarapan pagi dan petang dan malam bersma2 tuannya…betul2 bertuahnya lembu ni… terfikir juga kalau dapat tengok kat Malaysia mcm ni, lagi best kan?.
lembu ni bernama Bailey milik dan kegembarannya suka menonton tv..
gambar dan maklumat sumber daripada : borak kosong

2 Responses to “Inilah Lembu yang bertuah: Tinggal Serumah Dengan Tuannya…”

  1. ta payah nk tambat kt mne2…bior jerk cmtu..haha

  2. isy.. dia tau nak berak kat mana ke???/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: