Setelah diperkosa ibu paksa anaknya menikah dengan suaminya


Pelajar ini mengaku telah disetubuhi oleh ayah tirinya hingga hamil empat bulan. Ibu kandung pelajar ini hanya mendiamkan diri malah menyarankan agar suaminya menikahi pelajar tersebut (anaknya) dan menceraikan dirinya.

“Itulah kau ni. Mengapa pulak dilapor. Kan malu sama guru dan kawan-kawan kau,” Pekik ibu kandung pelajar yang hanya yang duduk disofa. Pelajar tersebut hanya diam saja dan menangis.

Pelajar yang hanya dikenali T (15), warga Jl Ki Balqi, Palembang, Sumatera Selatan mengaku disetubuhi oleh ayah tirinya, Muhammad Rasman (50), hingga hamil empat bulan.

Ketika ditanya wartawan, ibu kandung T, Nurlela menafikan kalau anaknya itu diperkosa.

“Dia itu melakukannya suka sama suka. Aku juga tak tahu macamana ceritanya. Dia tak cakap dia diancam dengan pisau. Mengapa kau tak cakap kalau diancam,” ujarnya kembali kepada T yang semakin beruraian air mata.

Entah apa yang difikirkan oleh Nurlela, dia pernah meminta agar suaminya menikahi T dan menceraikan dirinya.

“Aku sudah pernah ke rumah neneknya di Jalur Banyuasin, kalau dia dihamili oleh laki aku dan mereka akan dikahwinkan, tapi neneknya tak mahu. Aku juga bingung. Kalau dia melahirkan harus ada bapaknya. Kalau tak ada kan bererti anak haram,” jelasnya.

14 Responses to “Setelah diperkosa ibu paksa anaknya menikah dengan suaminya”

  1. Ada juga ibu yang begini.

  2. dunia akhir zaman. tunggu sahaja bala dari Tuhan

  3. teruk betul mak dia nie…hurm..ape nak jadik..bapak tiri rogol anak tiri,pastue nak kawin ngan anak titi pulak…?

  4. mak apa ni? binatang ke

  5. ishh.. islam ke tak nie??

  6. ishh.. islam ke tak nie??

  7. Astaghfirullah hal'azim.. kenapa dunia sekarang jadi cmnie?

  8. hmm…macam2 betul kes skang ni….sdeh nye…

  9. Astaghfirullah… dah tak tahu nak kata apa. Kahwin atau tak anak itu dah nyata anak luar nikah. Kesian kan….:(

  10. mak dia hilang akal kot. boleh kawin ke dgn bapak tiri. anak tu tetap anak haram kalau kahwin pun.

  11. pening mak die neh…apee daaa

  12. Kenapa ibu dia macam tu ? Ishk.

  13. huhuhuhuhuhu…sedihnyer….:)tergamak.:(

  14. anak dh laa kebingungan tp ibu plak aneh semacam..huhuu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: