[ gambar ] Jom tengok awek cun gantung diri..




tak dapat dipastikan apa motif gadis ni buat mcm ni
yang pasti gadis ni mesti sakit..tak kan tak sakit kan tajam
mata pancing tu…


janganlah ada anak gadis di Malaysia
nak tiru-tiru spt gadis ni buat..

12 Responses to “[ gambar ] Jom tengok awek cun gantung diri..”

  1. ishh..gile ke ape >.<

  2. ilang akal btul..T_T

  3. kes xda kerjadah nih keh3

  4. kurang faham betul niat dia ni

  5. sumenye nk glamour tuyh….

  6. ape la yang dia ni fikir kan? huhu

  7. kalu dah sakit hati…hati menjadi rosak..makanya..setiap orang yang sakit hati pasti akan pikir bebukan…em…aku tak salahkan wanita cute berkenaan…yang aku salahkan…adelah orang yang wat wanita cute nih jadi camnih….sungguh sakit hati memang sukar diubati…huhuhuhu

  8. manusia ni makin lama makin pelik eh???

  9. ooo ingtkan dia gantung leher. wat suspen je SR ni. haha

  10. hurmmmmm takda benda dah ke akal ni? eeeeeeeeeeee

  11. mesti kes putus cinta.. yelah. cinta pompuan kan cinta mati~ nak buktikan dya sayang gila2 kat laki la tuh..tak paham btol -.-"

  12. ish2.. ngeri..!mmg dah x de kje lain agaknye!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: