[ gambar ] ular berbisa dalam mangkuk tandas..sila berhati-hati

memang cemas..
sangat bahaya
takut

akibatnya tandas ni terpaksa dipecahkan
apa perasaan anda, sedang buang air kecil atau air besar tengok-tengok bawah
mangkuk tandas keluar ular yang mcm dalam gambar tu?
mahu tak melompat kuat terkejuttttt besar sehingga
tak sempat nak capai seluar atau kain
memekik minta tolong kan?
so berhati-hati lah…!
sumber gambar : klik sini

10 Responses to “[ gambar ] ular berbisa dalam mangkuk tandas..sila berhati-hati”

  1. ish3, nauzubillah..penah terbayang macam ni…

  2. benar2 dasat. hee.. harap2 bukan ular tedung seluar yang tertinggal.

  3. ha,.cte btul neh,.aritu kt umh my abg ade mcm neh,.b0mba ckp ular swa weyh,.seb baek la cpt terperasan

  4. sakit perut terus hilang kalau macam ni..

  5. haha…skali kene "ngap" baru tau…haha

  6. huaaaaa….. scarrryyyy!! mcm citer snake on plane dh…wuarghhh!! takot nak masuk tandas..seram..

  7. uihhhh..bahaya tolll..terkenang pengalaman aku kat jamabn umah nenek aku..huhuhu….neked mile aku time tuu..huhuhuhu…http://qhaisrose.blogspot.com

  8. azie penah terfikir macam ni..tak sangka memang betul-betul jadi..nauzubillah..takotyeee!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: