Inilah roti bentuk kepala manusia di jual di Thailand



pasti tak ada selera nak makan roti jenis ini
nampak mcm betul2 kepala orang
mcm ni tapi inilah yang dijual di sebuah kilang membuat
roti di Bangkok, Thailand
kalau ada di Malaysia..agak2 anda beli
tak roti jenis ini?

8 Responses to “Inilah roti bentuk kepala manusia di jual di Thailand”

  1. beli buat hiasan jek.boleh gitu??haha

  2. ISKKK…. gila lah.. ada orang nak beli ka.. kalau saya tobat tak beli.. nampak menakutkan kot.. nak simpan dalam rumah pon takot.. macam simpan kepala orang pulak.. eeee

  3. tamo la…geli je…=p

  4. Kenapa, mengapa dan bagaimana mereka boleh meREKA dan memakan benda2 camni .. Takut sbb menda2 camni lah manusia mankin sukakan benda2 yang sadistik .. heh ..

  5. x sanggup ambo nak beli, apatah lg nak mkn.. huhu

  6. motiff sgt wat roti macam nih… org pahang kater… " habat lalu"

  7. eee geli gile! takde idea lain ke nak buat roti. huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: