[ pelik ] Jom Lihat Makcik bertudung makan ayam mentah-mentah

pelik..

lahapnya
abis ayam seekor..
agak-agaknya makcik ni lapar sangat ke?
hingga tak sempat nak masak dulu ayam tu?

pelilk..saya rasa pelik ..

9 Responses to “[ pelik ] Jom Lihat Makcik bertudung makan ayam mentah-mentah”

  1. rasenye makcik ni tak sedarkan diri kot.

  2. betul2, mcm tak de perasaan je, kena sampuk kot

  3. betul2, mcm tak de perasaan je, kena sampuk kot

  4. betul2, ntah2 kena sampuk, mcm tak de perasaan je

  5. boleh ke mkn mcm tu je?

  6. isk.. pelik bebenor..

  7. Apehal makcik ni…dah mamam ayam tu pastu menung..sambil mulut masih penuh…blurrr aku

  8. mcm xbtl je kan…

  9. makcik nie kene rasuk nie….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: