[ gempar ] Ibu terkejut bila lelaki "bersahur" dengan anak gadis

KAJANG: Seorang ibu yang mahu mengejutkan anaknya untuk bersahur tergamam sejurus mendapati seorang lelaki tidur nyenyak bersama anak gadisnya dalam kejadian di Batu 18, Hulu Langat, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, berkata kejadian berlaku kira-kira jam 5 pagi ketika ibu mangsa masuk ke dalam bilik tidur anaknya yang berusia 14 tahun untuk mengejutkannya.

“Sebaik masuk, ibu mangsa terkejut apabila mendapati mangsa tidur bersama seorang lelaki warga Indonesia berusia 21 tahun yang dipercayai teman lelakinya.

“Lelaki terbabit yang terkejut dengan kehadiran ibu mangsa bingkas bangun lalu memohon maaf selain mengaku hanya tidur dan tidak melakukan apa-apa bersama mangsa,” katanya.

Katanya, ibu mangsa yang tidak berpuas hati dengan pengakuan lelaki itu mendesaknya untuk mengetahui apa yang berlaku.

“Atas desakan berterusan ibu mangsa, lelaki itu mengaku sudah melakukan hubungan seks dengan mangsa ketika ahli keluarga lain sedang tidur. “Lelaki itu juga mahu bertanggungjawab atas perbuatannya.

“Ibu mangsa yang tidak berpuas hati dengan tindakan lelaki itu yang melarikan diri membuat laporan di Balai Polis Batu 18, Hulu Langat,” katanya.

p/s…bulan2 puasa anak gadis sanggup bawa balik lelaki tidur bersama….apa lah nak jadi ??..

sumber: harian metro 5hb Ogos 2011

43 Responses to “[ gempar ] Ibu terkejut bila lelaki "bersahur" dengan anak gadis”

  1. tk brani nk komen ape2, jz jdkn iktibar n pgjrn. moga Allah ampuni dosa – dosa hambaNya.

  2. ish anak dia pon umur baru 14taun dah menggatal!!!

  3. Dunia nak kiamat…

  4. astaqfirullahalazim…mesti berkecai hati mak dia tgok ank sndiri uat cam tu kan…iskhhhh

  5. bila dah nak hujung zaman nie manusia tak kira bulan dah nak buat jahat

  6. mcam2 la.. langsung tak menghormati ramadhan…

  7. kecewa hati seorang ibu..

  8. MAK DIA PATUT MARAH ANAK DIA SAMA. KLU ANAK DIE X KASI MASUK CAM NE JANTAN TU LEH MASUKSABO JE LA

  9. Ya Allah..jauhkan lah..

  10. terus telan air liur

  11. SALAM,TAK TAHU NAK KOMEN MACAM MANA ! MOGA KITA SEMUA DIJAUHI DRPD PERKARA2 SEPERTI INI !

  12. amboi.. beraninya!!!

  13. panas perut mak mengandung . ish3.

  14. baru 14 tahun….

  15. alamak…kat m'sia ke ni… apa nak jadi la budak2 sekarang

  16. ya Allah!!! bru 14 tahun.. truk tul dak zaman skrng..

  17. Sedihnya .. nape sanggup melukakan hati ibu bapa …

  18. macam-macam sekarang ni..huhu

  19. Azie Azman,betul..memang mcm2 skrg ni..budak2 14 tahun pun dah terlebih pandai dah skrg ni..

  20. My Life's Journey,betapa luluhnya hati ibu bapa kalau dapat anak mcm ni…bulan2 puasa pun sanggup bwa balik jantan ke rumah..

  21. Saiazuan,sangat membimbngkan betapa rosaknya akhlak anak2 muda sekrang..

  22. Cheq Sue,mcm terkejut je..hehe..kat Malaysia la ni Cheq Sue..

  23. gadisBunga,mcm manalah masa depan gadis mcm ni…memang memberi masalah kpd ibu bapa..

  24. WHYJ,mesti panas dan terbakar hati dan perasaan family kalau dpt anak mcm ni..

  25. oshinz,sangat berani…dan bodoh..

  26. luahfikiran,tuan, masalah remaja skrg ni berada di tahap yg kronik..sukar nak dibendung.

  27. Fitri Senin,terkejut tahap maksima kan??

  28. Etong,minta dijauhkan..drp benda2 yg tak baik mcm ni…

  29. Axie04,mak dia pasti tak sedar jantan tu masuk rumah tu..kalau sedar/memang tak ada nak bagi masuk kan?

  30. RaNiA,memang sangat kecwa…

  31. Cik Kay Jue,org mcm ni mana ada fikir semua tuu

  32. bro mamabetul tu bro mamai…

  33. Noriz sini.mesti hancur luluh..hati seorang ibu dapat anak mcm ni..

  34. KuNanGKuNanG,anak yg tak bertuah langsung mcm ni..

  35. SYANI,dunia yg penuh noda….

  36. cik sakdi,menggatal tahap kronik..

  37. cx's,harap2 budak ni cepat insaf la..

  38. salam.terima kasih atas komen/ulasan yg membina dalam entri ni..

  39. haishhh.. macam2.. apa la nak jadik zaman skunk ni kan..

  40. moga diri kita dijauhkn drpd prbuatan yg keji ni..agaknya kacak sungguh mamat tu,hee..

  41. humm bulan2 puasa pun ade org nak wat benda2 mcm tu… hummm

  42. itu yang di ketahui…yg tak diketahui?….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: