[ Mengejutkan ] Seorang Ibu Mengandung dan Melahirkan anak ULAR di Pakistan

Di usia separuh abad, Rasheedan Bibi, merasa tak mungkin lagi dapat mengandung anak. Saat merasakan perutnya membuncit layaknya wanita hamil, ia tentu menyangka dirinya tengah mengandung bayi. Selang tujuh bulan kemudian, perutnya makin membesar. Tapi, dia makin merasa sakit seiring perutnya kian membuncit. Merasa ada kejanggalan di kehamilannya, Bibi pun cemas..


Warga Chora Saggar, Pakistan, ini akhirnya memutuskan untuk memeriksakan kandungannya di hospital terdekat, walaupun sehari-hari dia hidup dalam kemiskinan . Doktor yang merawatnya memutuskan untuk melakukan pindai USG.

Hasil ultrasound menunjukkan bahawa selama tujuh bulan dia membesarkan seekor ular di dalam perutnya.

Diduga, kejadian aneh bin ajaib ini bermula dari air yang dia minum. Ketika itu, Bibi meminum air lewat kendi di rumahnya. Dia menduga, saat itu terdapat benih ular di dalam air yang lalu menyusup masuk ke perutnya seiring dia menenggak air.

Keanehan sudah terasa dua bulan berselang. Bibi mulai merasakan sakit pada perutnya yang mulai membesar. Nafsu makannya pun melonjak. Dia bahkan sanggup menghabiskan 14 potong roti dalam sehari. Untuk mengeluarkan ular dari dalam tubuhnya, dokter minta dia untuk dibedah. Miskin tak punya uang, Bibi pun meminta pertolongan Perdana Menteri Pakistan, Punjab CM.

Untunglah, pemerintah Pakistan mengabulkan permintaannya dan ular yang kini berukuran besar itu pun berhasil dikeluarkan dari perut perempuan malang itu.

sumber:
http://www.themorningstarr.co.uk/2011/07/26/woman-has-gigantic-snake-growing-inside-her/

17 Responses to “[ Mengejutkan ] Seorang Ibu Mengandung dan Melahirkan anak ULAR di Pakistan”

  1. gila..menakutkan..

  2. eeee…ngeri kowtt…

  3. slm sekamar rindu…terkejut….mama mohon share pengetahuan ni yer..

  4. kesiannyer diaa….menakutkan juga….kena berhati-hati nak minum air….takut…terima kasih sudi jadi kawan di blog ibusumaiyah..:)

  5. menakotkan =_='jom komen entri terbaru kite :)http://heartylolipop.blogspot.com/2011/08/eyeliners-raya-giveaway.html

  6. macam2 woo… boleh2 ngandung anak luar… ajaib2

  7. uish menakutkan betol ..!!!

  8. perghh…dasyat..menakutkan sih

  9. lepas ni, kalau minum air tu, kena tengok-tengok la..

  10. siapa menduga .minum air pon ade benih ular .ya allah. sgt2 mnakutkan .

  11. meragukan sekali coz gak ada picnya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: