[ gambar ] berbuka puasa biarlah berpada-pada..jangan ikut nafsu..


berbuka puasa tu kalau boleh janganlah membazir..
jangan terlalu ikut nafsu
spt dalam gambar ni..
“kuat betul makcik ni makan..”

15 Responses to “[ gambar ] berbuka puasa biarlah berpada-pada..jangan ikut nafsu..”

  1. mak cik makan utk sahur sekali kot ;p jgn ikut kan hati sgt beli g bazar😉

  2. perrrrrrrgggghhhhhhhhh…nafsu3!jauhi nafsu sedunie…wonder2,macm mane laa dye mkn ye..hahhaha😛

  3. ish,, xkan makcik ni kuat makan. hahah kelaka plak

  4. biar benar makcik ni… banyak betul tu… hebat2…

  5. kih3. comel la gambar ni. huhu. boleh ke muat perut die tu? ato die ade tangki lagi satu disimpan? haha

  6. puasa yang tidak memberi erti dalam diri muslim adalah puasa yang menyiksa diri sendiri…hanya penat yang diperolehi..

  7. eee.sape yang kijam sangat pegi kumpul semua bekas kfc ats meja makcik ni..sian die..nak makan pun tak senang..huhu

  8. ni dah lebih ni..hehe

  9. haha..melampau sgtla ni… =]=]=]

  10. uishhhh..perut apa tuh ?? banyak duit dia.. haha

  11. HAHA.. hebat makcik ni punyer selera

  12. sesugguhnya membazir itu sahabat syaitonirrajimm…

  13. berhenti sblm knyng…hihi

  14. baru balik dari manalah agaknye tu??lama tak makan la tu..balon tuk sebulan..hehe🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: