[ gambar ] Cara Penyediaan Menu Sahur Bagi Mereka Yang Selalu Terlewat Sahur..Cara Ini Boleh Digunakan..












kadang-kala saya tak nafikan ada yang terasa berat nak bersahur
yalah..ada yang lebih senang sahur awal sebelum tdur..
ada juga yang suka sahur betul2 dah hampir nak imsak..
dah tak sempat dah nak masak kan?
so satu cara yg boleh dibuat untuk mengalas perut, wp sangat brutal tapi kira oklah kan?
lebih2 lagi kalau pembakar roti lak takde atau rosak..
cara di atas boleh digunakan…hehehe..
perhatian:
[ SR tak bertanggungjwab kalau2 roti yang dibakar tu jadi rentung
atau apa2 yg berlaku..]

19 Responses to “[ gambar ] Cara Penyediaan Menu Sahur Bagi Mereka Yang Selalu Terlewat Sahur..Cara Ini Boleh Digunakan..”

  1. ehehe kelaka la, lagi melambatkan ade lah, haha

  2. uish..tak terbakar ke ketas tu sr?tak berani la try..baik macam roti macam tu je😉

  3. wahhh mood raya la masuk cni…lagu best nih..

  4. aduihhh…kesian nya tengok…meh jadi jiran saya nak? setiap ari sahur saya jirus air akkakkakaka…sediakan air di tepi katil, kalau x larat sgt nak bangun, minum air pun dah dapat pahala ya…

  5. hahaacare baru niehehe :)pakai iron pon boleaslkn jd roti bakarheeee

  6. *salam kenal, amy singgah dari belog sinae raudah.follow sini jemput ke belog amy..

  7. hehe boleh pakai jgk cara ni..

  8. gile ah…x tbkar ke kertas 2…sanggop mkn ngn jam je…xpyah bkar2..huhuu

  9. uiiiiii… ada jugak cmni naa.. tak bahaya ka ??

  10. kalo dah lambat… nak iron roti pun tak sempat.. hehehe..p/s: terima kasih SR.. =)

  11. hahhaha..lawak sengal pun ade arrrlau blackout cmne??hihihihi

  12. makan mcm 2 pon ok da kot..hehe🙂

  13. mabeles & brilliant!ada jgk terpk, tp takla buat,mg dapat pahla sahur, jgn keracunan sudah!

  14. 2 in 1..jimat..leh try nie…

  15. hhahaha styyyyle😀

  16. GUNA IRON?nanti nak iron baju,bau roti pulak.o.o

  17. hahaaa tak pnah try plak mcmni…

  18. hahaha terbaikk..sangat kreatif..teringat zaman asrama dulu2 goreng telur gune seterika..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: