berikan aku erti…

berikan aku erti…
walaupun tak semua hal di dunia ini
sukar dimengertikan

25 Responses to “berikan aku erti…”

  1. ertinya kita sahabat blog.. dulu, kini, dan selamanya.. ehehehe…

  2. erti yg sebenanr sgt susah untuk dimengerti,.Sabar tu kan INDAH,..sabar ye,.:)trime ksih dtg snggah,.sy bls kt shoutbox,.ehe

  3. cuba memahami..walau bukan semua benda untuk di fahami..err saya dah update pasal BERITA PENTING tu.. try tgk sekali lagi..err perlu ke saya post pasal tu?mintak pandangan.

  4. erti sebuah nilai kasih sayang..

  5. erti apakah??hehehttp://appleijau90.blogspot.com/2011/08/go-on-with-your-life.html

  6. mendalam maksud entry ni .salam perknln dr follower kamu yg ke 4444 ! hee

  7. mampukah kau mengerti erti sebenar pengertian yang cuba kumengertikan..

  8. hidup hanya bererti jika diri disayangi.

  9. hidup ini rumit…jgn dirumitkan lagi…kepada Tuhan kita berserah…

  10. hani@debumelukut,betul..saya sangat setuju..

  11. belogkiter,dalam proses untuk mengerti..

  12. belogkiter,dalam proses untuk mengerti..

  13. En. Muncit,terima kasih kerana menjadi follower saya yg ke 4444..

  14. ECAH~,:))) terima kasih…

  15. Adylia Qarissa,betul…sebuah kasih sayang..

  16. si para para,terima kasih kerana cuba nak memahami…

  17. ::CIKNUURUL::,memang sabar itu indah..

  18. Faaein Talip Roy,terima kasih faaein…

  19. terima kasih atas komen2 para sahabat….

  20. berikan aku erti cintamu .. cewah. huhu

  21. heheee puisi2 ni suri ssh ckit nk pham…berikan erti cinta biar lbih mudah difahami,sbb sometimes ade part yg sukat diphmi kn…agaknyer kot…

  22. huda holland,terima kasih….

  23. Suri,puisi pun cuma ringkas saja.. 3 baris..

  24. cx's,wow….best kata2mu..:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: