[ sangat kejam ] wanita disamun, diperkosa , disimbah asid beberapa minit sebelum berbuka puasa


KUALA LUMPUR: Bukan saja dirogol dan disamun, malah wajahnya turut disimbah sejenis cecair dipercayai asid menyebabkan mangsa berdepan risiko kemungkinan buta dan kini terlantar menerima rawatan di hospital.

Itu nasib yang menimpa seorang wanita bujang dan tinggal bersendirian selepasnya rumahnya dicerobohi seorang penjenayah bertopeng, petang kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, mangsa yang berusia 32 tahun baru pulang ke rumahnya di Seksyen 2, Wangsa Maju, di sini, selepas membeli juadah untuk berbuka puasa di bazar Ramadan berhampiran.

Menurut sumber polis, sebaik tiba di rumah, mangsa membuka kunci pintu rumahnya tanpa menyedari seorang lelaki menceroboh masuk dan bersembunyi.


“Selepas meletakkan juadah berbuka di dapur, mangsa masuk ke bilik untuk menukar pakaian sementara menunggu waktu berbuka dan ketika itu lelaki terbabit yang bertopeng menghampiri mangsa dan merogolnya,” katanya.

sumber: Harian Metro 12hb Ogos 2011

47 Responses to “[ sangat kejam ] wanita disamun, diperkosa , disimbah asid beberapa minit sebelum berbuka puasa”

  1. kejamnya!! semoga Tuhan tabahkan hati wanita tu untuk teruskan kehidupan…

  2. eee.. kesiannyer…nape la manusia sekrang nie perangai teruk.. urmm.. dunia2…😦

  3. eee.. kesiannyer…nape la manusia sekrang nie perangai teruk.. urmm.. dunia2…😦

  4. kejamnya… meemang setan lah lelaki tu!

  5. nauzubillah berita yang menakutkan di bulan ramadan..Ya Allah.. semoga si pelaku tu dapat hukuman yang setimpal dengan perbuatan dia tu..

  6. jahat betul! nk rogol, rogol je la…yg pi siksa dia buat apa…buat dosa bertimbun2 mcm dia akan hidup selamanya…x suka! erkk…takut juga…

  7. astarghfirullah.. kenapa la manusia sekarang dah makin hilang sifat perikemanusiaan..

  8. ya Allah!!! jahatnye org tuu..huhuhuuh. sunggo menakutkan. kenape org skrg semakin kejam😥

  9. ini kerja binatang..bengap, heii..geram laa..utk wanita2 diluar sana..hati2..

  10. Astarghfirullahalazim….setan sungguh!! mudahan setan bertopengkan manusia tuh mendapat azab yang setimpal dengan perbuatannye. Dasarrr setan!

  11. kejamnye!!! kesian wanita tu…ish!

  12. ade lagi setan bulan2 pose nih..aish !

  13. Ya Allah. Kau lindungilah insan yang bernama wanita ini dan Kau sembuhkanlah kehidupannya menjadi seperti sedia kala. Amin.

  14. bangang btul binatang tu .eee xde hati perut langsung !!!bln ramadhan pn buat keje .

  15. Kesiannyer perempuan tu, mesti penjenayah dah aim lame atau mungkin die berdendam ker..mmg kejam, ade gak setan yg blom diikat bulan puasa ni…

  16. Ya Allah..kenapa la kejam sangat manusia ni.harap2 org tu cpt dapat balasan.

  17. mmg kejam tau… kesian wanita tu…

  18. Allah…..mengapa sekejam itu, moga pelakunya dibalas Allah dengan balasan yang setimpal….

  19. aku mmg geram betul ngan penyimbah asid ni…tolong la buat undang ketat…aku klau dpt tangkap penyimbah asid ni…rendam dalam acid..siyes benci giler

  20. kejamnya….sian pompuan tu..

  21. ya allah..hebatnya ujian yang kau berikan kepada dia di bulan yang mulia ini..berilah kekuatan kepadanya.

  22. astaghfirullah al azim..mtk di jauhkan la benda2 mcm nie

  23. Raden,sungguh kejam…sangat sadis..

  24. si para para,memang hebat…sangat hebat..

  25. kema,memang sangat kejam….baca berita pun dah ngeri ..

  26. Edy Fee,bukan kamu saja…yg geram..saya pun sama..kalau dapat elok disimbah juga muka si penyimbah asid ni..memang tak guna..!!

  27. Norsha,sangat kejam..

  28. ahmoi_chanteq,sangat kejam….memang kejam

  29. KuNanGKuNanG,manusia berhati binatang mcm ni la

  30. Suri,sangat kesian…memang kesian.

  31. L,tak..saya bukan jenis yg suka marah..:)

  32. ♥hamirahalim♥,memang teruk dan sadis sekali..malang sungguh pompuan tu

  33. peachippo,lebih teruk drp setan..

  34. mummyosh,memang sangat kejam.

  35. MAPPIAU,memanh dasar setan yg tahap paling kejam..terima kasih sudi singgah blog sr.

  36. Shorim Kasih,sungguh kejam..dan ngeri membaca berita ni..

  37. Puteri Bt Ahmad,jahat dan kejam…

  38. .*.WiE.*,mengucap panjang tu..sangat kejam.

  39. simanis,memang kejam..

  40. Faaein Talip Roy,sangat kejam..faarihin

  41. Cikli,memang tak berhati perut langsung..

  42. mas saari,sangat brutal dan kejam..

  43. cik_farah ♥,manuia yg telah hilang peri kemanusiaan..

  44. Adylia Qarissa,sangat kejam….nya DKna..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: