{ gambar ] Inilah cara yang paling sempoi nak halang kereta dari DICURI..






sempoikan.??..abis dikonkrit tempat parking kereta dia..
dan di konkit tu pulak siap diletakkan alram
yg akan berbunyi bila ada sentuhan atau tindakan
memecah konkrit tersebut..
wah…memang betul2 brutal…..
kalau hilang lagi tak tahu laaaa.
credit for..: borak kosong

18 Responses to “{ gambar ] Inilah cara yang paling sempoi nak halang kereta dari DICURI..”

  1. SALAM,INI MESTI PARKING MATI NI ! TAK KELUAR2 LAGI !

  2. SALAM,INI MESTI PARKING MATI NI ! TAK KELUAR2 LAGI !

  3. dahhh.. macam mana nak guna keta tu pulak.. haha

  4. nak keluar cmne tuh? huhuh

  5. hahahahha, dasyat betolll.memang xkan ada org leh curi lah😛

  6. mesti kereta dia selalu sangat kena curi ni kan.hehetapi macam mana nak keluar…hmm

  7. kalo nak kluar parking mesti payah ni..Latest entri:Corat Coret Kota Lama

  8. konkrit mudah alih ke .. haha

  9. mcm mana mau keluar? kereta nie bulih terbang ke? huhu..

  10. habis tu nak kuar parking mcm ne?haha

  11. salam,Macam tu pun tak selamat juga..nanti pencuri pakai crane angkat hilang juga..

  12. hahhha cool gilee

  13. kesiannn…mesti pemilik dia ni terganggu fikirannya sampaikan buat tindakan mcm ni sekali…

  14. klu dah dia buat cmtu…cmne nk kuar???

  15. hah? mcm mane nak kua tue..hurmm kalau nak bawak bini bersalin..sempat terberanak dulu

  16. pas 2 nak kuar cane?boleh terbang eh?hahahaha.

  17. salam ,sayang betul owner kereta tu kat kereta dia.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: