Inilah dia satu bukti CINTA ITU MEMANG BUTA….








Cinta itu memang buta…




En. Yu Zhenhuan walaupun nampak menakutkan dengan berbulu
seluruh tubuh badan tapi dia tetap dapat isteri yg cun..

13 Responses to “Inilah dia satu bukti CINTA ITU MEMANG BUTA….”

  1. Mungkin dia jutawan yang berbulu…tak mustahil bukan? di mana ada gula, di situ lah ada semutnya bukan?

  2. Cinta itu buta, seperti seleb Indonesia Daus Mini menikahi Yuanita, lucu. Mungkin sudah jodoh Allah SWT. perlu disyukuri.Salam Damai sejahtera Indonesia-Malaysia

  3. kata orang cinta itu buta, seperti pernikahan seleb Indonesia Daus mini. Lucu, mungkin sudah ketetapan Allah SWT, harus dusyukuri.salam Indonesia-Malaysia. semoga damai sejahtera selamanya.

  4. kata orang cinta itu buta, seperti pernikahan seleb Indonesia Daus mini. Lucu, mungkin sudah ketetapan Allah SWT, harus dusyukuri.salam Indonesia-Malaysia. semoga damai sejahtera selamanya.

  5. wahhh tgk…lelaki yg berbulu mcm tu pun nak bini cun…hurmmm

  6. dia tengok dengan mata hati ^^' eh, jiwang pulakkk.

  7. x sangkanye..yg ensem2 pun lom tentu dpt yg cun cam 2..hihi

  8. hurmmm betul real ker ni? beauty and the beast

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: