[ gambar ] Inilah bikini yang diciptakan khas buat wanita muslim..




















Aurat wanita adalah seluruh anggota tubuhnya kecuali wajah dan dua telapak tangannya. Leher dan rambutnya adalah aurat di hadapan lelaki ajnabi (bukan mahram) walaupun sehelai. Pendek kata, dari hujung rambut sampai hujung kaki kecuali wajah dan dua telapak tangan adalah aurat yang wajib ditutup. Hal ini berlandaskan firman Allah Subhanahu wa Ta’ala,
“Dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak darinya.” [TMQ An-Nur (24):31].
p/s: tutuplah aurat tu wahai sahabat..!

9 Responses to “[ gambar ] Inilah bikini yang diciptakan khas buat wanita muslim..”

  1. tetap anggun…stail jugak pew

  2. ok lah jugak kan =]

  3. bagus.. yang menutup aurat pon nak swimming jugak. hehe

  4. seriously nice!!

  5. 🙂 teringat pemenang pelari dri Arab yg tutup litup n nah! Allah kasi emas kat die. tk slh pon tutop aurat. tk pns pon. tk pitam pon. menang lagi🙂

  6. baju renang muslimah..=0

  7. heeeeeee… mak akak nak cari ini tak tercari…. tak sempat plan terus gi holiday…

  8. teringin nak beli satu…mana nak dapat ya…? cantik…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: