[ gambar ] Inilah gambar gadis yang jual air liurnya di internet


Warung online di China yang sama seperti eBay, dikejutkan dengan adanya penjualan air liur dari gadis remaja cantik. Inilah berita yang pelik tapi benar..

Menurut laporan Hunan Online, Penjual tersebut mengklaim bahawa air liur ini mampu digunakan sebagai “ubat kuat seks” dan dijual £2 satu botol kecil.

Dalam botol tersebut juga tersedia gambar gadis remaja yang berumur 18 tahunan, Namun pihak taobao.com telah menghapus gambar tersebut setelah menerima puluhan bantahan tentang produk tersebut.

Penjual eceran yang mengatas namakan Zhou, menyatakan bahwa dia hanya tertarik dengan idea ini. Dan kenyataan hingga ke saat dia gagal untuk menjual satu botol tersebut.

Air liur tersebut dikumpulkan dari remaja gadis yang berumur 18 tahun ketika mereka tidur, dan pembeli dapat membayar nanti setelah teruji kebenaran dan keaslian produk tersebut.

p/s…senang nya berniaga..jual air liur saja…

15 Responses to “[ gambar ] Inilah gambar gadis yang jual air liurnya di internet”

  1. eeeeeeeeeeee yuckssssssssssss

  2. euw…benda macam tu pun nak berjual jugak ker…

  3. wwooo,airliur pun boleh buat duit.

  4. siapalah yang bodoh akan belikan

  5. ade ke nk beli?pelik

  6. uiikksss..gelinyaaaa..

  7. geli jer diorang nih..

  8. hihi…org nk wat pe beli aiur liur dye? haish…mcm2…

  9. haha, kan2, senang hidup n bertuah le jual air liur je..

  10. yucks ! ada ka yang nak minum air liur orang lain.. macam geli ja

  11. eeuuuww~ geli kot. hehe. tk kreatif lgsg. huhu. sesuke aty je cx kan. :p

  12. eee geli gila..adeke orang beli..yarks!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: