[ unik ] Inilah Bas Untuk Mereka Yang Masih Single Sahaja.

gadis-gadis China begitu gembira menaiki bas ini

dipertemukan selepas diperkenalkan di dalam bas

bawa pasangan pergi dating
Pihak berkuasa di Fujian, China telah menyediakan 10 buah buah bas yang sangat unik khas buat mereka yang masih single saja…yang dah bertunang, dah kahwin dilarang menaiki bas ini..
Lelaki dan perempuan yang masih single boleh menaiki bas ini dan mereka digalakan untuk berkenalan antara satu sama lain selepas bertemu di dalam bas tersebut.. Akhirnya perhubungan tersebut diharapkan berakhir dengan perkahwinan.
saya rasa kalau buat kat Malaysia mcm ni..pasti yang dah kahwin pun mengaku bujang ni..yalah kan..semua gadis yg ada dalam bas tersebut semuanya comel-comel belaka….
Niat kerajaan China mungkin baik..kerana memberi peluang kepada rakyatnya yang tak ada pasangan mencari pasangan hidup..
p/s: kat Malaysia boleh buatkah mcm ni..?


11 Responses to “[ unik ] Inilah Bas Untuk Mereka Yang Masih Single Sahaja.”

  1. kalau Malaysia buat cmni… hmmmm… banyak benda kena consider . tk payah lah buat . huhu .

  2. xboleh..t ramai warga asing naik..hahaha

  3. kalau kt malaysia rmai ngaku bujng lak..hihi

  4. macam macam lah diorang ni

  5. penuh la orang naik bas ni kalau kat malaysia.hehe

  6. alaa…sy x bole la naik…sbb da kawen…haha…ruginye….

  7. malaysia buat mcm ni jugak bst asenye.heheheh

  8. ade jugak bas gini =]

  9. aah.. betul tu.. yang dah kawen nanti pon bole mengaku bujang.. macam mana nak detect dia single ka tak.. mulut kan bole menipu.. haha

  10. hahah! kalo kt Malaysia pon ade mende cmni, cx konpem, atok bergigi dua pon ngaku bujang kot. huhu

  11. ish..kat Malaysia mana boleh buat macam ni..sape nak pegi la China..haha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: