[ rumah unik ] Rumah yang diperbuat daripada botol-botol minuman..[ jimat kos kan? ]










kerana nak jimatkan kos..
ada juga orang membina rumah
daripada botol-botol minuman kaca..




tapi nampak mcm cantik juga kan?

10 Responses to “[ rumah unik ] Rumah yang diperbuat daripada botol-botol minuman..[ jimat kos kan? ]”

  1. aah cantik la..kreatif betul ek orang ni..😀

  2. wah wahhh.. mmg jimat kos gini

  3. cantik dan kreatif..saripada terbuang kan..

  4. unik tu unik.tapi tahan lama ke?

  5. comelnyer,,,,tapi kena rajin kumpul botol la..

  6. salam..sungguh menakjubkan…pada sesiapa yg kurang duit boleh ikut jejak ini…

  7. lawa gak umah cmnih.. tp tahan ke?? jgn 2 3 tahun roboh dah ler.. doakn yg terbaek wat diaorg.. hidup msti d teruskn bg yg masih bnyawa wlau dgn cara apa skali pun slagi termampu.. ^^

  8. kita buat dengan botol plastik kat malaysia macam mana SR

  9. sgt chantek. kreatif!🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: