Inilah Surat Yang Paling Besar Di Dunia..


agak2 surat cinta boleh tak dibuat mcm ni..??

7 Responses to “Inilah Surat Yang Paling Besar Di Dunia..”

  1. memula surat plg kecil. n skrg surat plg besar? perh. jenuh la nak tulis pjg2. huhu

  2. atoiii =.= kalau surat cinta mcm ni da ta privacy la..hihih surat cinta privacy, klu bole anta dua pihak je tawu..klu besa gini,posmen pon bz body nak bace..hehehe😉

  3. ish3..surat lg beso dr org…

  4. wahahah…besar tu..hehe…kalau pos agak2 posmen mau terima x?hehhehe

  5. hihihihi,.besaunyeee,..xdapek den nak nolong angkat kalau dapat surat cenggini,.hehe

  6. bersungguh betoi depa nak sampaikan hajat kat presiden depa …uishhh

  7. pergh… bak kata orang melake.. besaunya.. hehehe..nak buat surat cinta besar cam ni? boleh je.. pasti si jantung SR.. speechless tak tahu nak kata apa.. hehehe..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: