Isteriku Playboy..

JOHOR BAHRU: “Saya terpaksa membuat pendedahan mengenai sikap isteri yang mengikis wang kekasihnya bagi menyelamatkan lebih 10 lelaki yang dijeratnya,” dakwa Nawab, 36, di sini, semalam.

Menurut Nuar, isterinya, Nadia yang bekerja kilang sesuai digelar ‘playgirl’ berikutan sikapnya yang gemar memikat dan memperdaya lelaki tanpa mengira status mereka untuk dikikis.

Nawab yang tinggal di Larkin mendakwa Nadia mengaku bujang untuk memastikan dirinya sentiasa laku ketika menjerat mangsa.

“Sejak berkahwin dengan Nadia kira-kira lima bulan lalu, saya tak pernah mengesyaki perangainya yang ‘kaki lelaki’.



Nadia sering menghabiskan masa melayari laman sosial facebook dan daripada situ dia mencari mangsa,” katanya.

sumber: Harian Metro 20hb Ogos 2011

5 Responses to “Isteriku Playboy..”

  1. seb baik laki dy perasan, rasanya, apa je tindakan laki dy pasni??

  2. nasib baik aku perempuan kalau tak hahaha aku pun mungkin menjadi mangsa si nadia ni HAHHAHAA

  3. erk…memalukan pompuan tol lah..huk3semoga bertaubat dibulan mulia iniee

  4. Ramai lagi wanita yg macam Nadia sekarang ini. Lelaki kenalah berhati-hati… Malu kan..:(

  5. mcm cerita "FB Mak" smlm kt tv2. hehehe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: