[ gambar ] Jom Lihat Pad Wanita Yang Direka dengan cukup cantik dan unik sekali..
























tak dapat dipastikan ada jual ke tak di Malaysia rekaan
yang mcm ni..

6 Responses to “[ gambar ] Jom Lihat Pad Wanita Yang Direka dengan cukup cantik dan unik sekali..”

  1. eeii..tak sanggup laa nak gune ..nak2 yang last skali .peehh..sakit. haha

  2. kesian la.. muka retis pon ada kat pad org pompuan

  3. pelik2 lah. tapi kreatif jugak. hoho.

  4. kalau macam ni mesti sayang nak pakai.hehe

  5. brad pitt? alamak malunyaa….

  6. x sanggup nk pkai..😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: