[ suami kejam ] Kahwin Baru 12 Jam, Suami Cerai Isteri Kerana Bau Badan Isteri Yang Busuk..




Li Fan dan Cheng Yuanyuan jatuh cinta saat mata mereka bertemu di dalam satu perjumpaan yang diatur oleh seorang rakan mereka di China tahun lepas. Selepas berkawan selama setahun, pasangan yang tinggal di wilayah Jiangsu itupun berkahwin, tetapi kebahagiaan mereka hanya bertahan selama setengah hari.




Pada malam pertama mereka bersama, Li Fan mengesan satu bau yang tidak enak ketika beliau tidur di sebelah isterinya.


Beliau bertanyakan Cheng jika bau itu datang dari dirinya, dia menafikan pada mulanya tetapi dia kemudiannya mengaku mempunyai masalah dengan bau badan.


Jawapan Her itu menyebabkan Fan Li memahami mengapa Cheng sentiasa membuatkannya dia menunggu berjam-jam setiap kali mereka keluar temujanji.


“Setiap kali saya bertanya mengapa dia terlambat, dia akan mengatakan dia memakai alat solek, tetapi sekarang saya tahu jawapannya.


“Dia berusaha keras untuk menutup bau badan!” kata Fan Li marah, yang merasakan dirinya tertipu.


Melihat reaksi suaminya, Cheng mengambil barangan miliknya dan kembali ke rumah ibu bapanya.


Pasangan itu tidak lagi bertemu sejak hari itu.


Dua bulan selepas perkahwinan itu, Li Fan memfailkan perceraian dari Cheng di mahkamah di Wuxi.

9 Responses to “[ suami kejam ] Kahwin Baru 12 Jam, Suami Cerai Isteri Kerana Bau Badan Isteri Yang Busuk..”

  1. tk tahu nak ckp ape. nsb baik bkn Islam.

  2. ahahaha.. takda jodoh lah tu kan.. bagi saya, suami tak perlu lah nak bagi reaksi macam tu.. kalau dah tengok isteri merajuk pun, pegi lah pujuk2..

  3. macam2 hal kat dunia ni kan?? nasib baik laki I suka bau ketiak I..wahahaha!!

  4. alahai, berdosa sgt ke bau badan tuh…aishhh

  5. Pulak da…. Singkatnya fikiran suami tu. Kenapalah tidak berusaha menangani masalah tersebut terlebih dahulu…. Apapun… begitulah gamaknya kalau udoh tak de jodoh yak…

  6. aiyaaaktakotnyekene jage bau badan nih

  7. errr.. takutnya… sampai camtu sekali.. mohon dijauhkanlah.. cek2 bau badan.. rasa cam wangi je.. hakhakhak..

  8. macam tu pulak?huhu..kesian pompuan tu..adoii..

  9. time bercinta tak merungut pulak eh??? manusia oh manusia…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: